مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

المپیک توکیو به ایستگاه نهم رسید / آخرین تلاش ورزشی برای موفقیت و مسابقه رسمی بسکتبال

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار فارس در توکیو ، ایران نهمین روز مسابقات بسکتبال خود را از ساعت 9 صبح به وقت محلی و 2:30 بامداد به وقت تهران آغاز می کند. این مرد قد بلند که در اولین مسابقه خود مقابل جمهوری چک نیز 84 بر 78 شکست خورد ، دومین دیدار خود را با نتیجه 120 بر 66 به آمریکا واگذار کرد و فردا – شنبه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی ، باید به مصاف فرانسه من دارم میروم.

در سومین مسابقه ایران ، هر نتیجه ای که حاصل شود ، فرانسه با 2 برد مقابل آمریکا و جمهوری چک و ایران با شکست مقابل این دو تیم در گروه چهارم گروه اول باقی خواهد ماند.

تیراندازان از هفته دوم کار خود را شروع می کنند

مسابقه دوم ایران در روز نهم به تیراندازی اختصاص دارد. نعیمه هیدمتی و فاطمه کرم زاده در تفنگ 50 متری فردا ساعت 12 به وقت محلی و ساعت 7:30 در تهران برگزار می شوند. در این خط 47 نفر در خط آتش هستند.
تیراندازی با شش سهمیه (چهار زن و دو مرد) به المپیک رسید و نجمه هیدمتی یکی از برجسته ترین چهره های سال های اخیر تیراندازی زنان و باتجربه ترین مرد است. وی همچنین در المپیک 2016 ریودوژانیرو در تفنگ بادی 10 متر به نمایندگی از ایران به مقام ششم دست یافت.

سومین دونده 100 متر ایران
حسن تفتیان اولین روز مسابقه خود را با دو سرعت 3 متر آغاز می کند. این رویداد در ساعت 19:45 به وقت محلی و 15:15 به وقت تهران آغاز می شود. امروز و در اولین روز رقابت های دو و میدانی 2 امتیازی ، احسان حدادی پرتابگر دیسک سرانجام با پرتاب 58.98 در رده 26 ام قرار گرفت.
فرزانه فصیحی نایب قهرمان دوم ایران که در اولین مرحله مقدماتی در سهمیه دانشگاهی 100 و هشت نایب قهرمانی شرکت می کند اما موفق به صعود به نیمه نهایی نمی شود. نکته جالب درباره ایران در این مقاله بازگشت فصیحی 57 سال پس از سیمین صفامر فقید است. المپیک توکیو منقضی می شود

بیشتر بخوانید  بیش از ۳۰ هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی مسدود شد

تاکنون کاروان ایران در تیراندازی مدال طلا کسب کرده است
ایران در المپیک 2016 ریو در رشته های وزنه برداری ، تکواندو و کشتی با کسب سه مدال طلا ، یک نقره و چهار برنز 25 ام شد.
این بازی ها به دلیل گسترش است ویروس کرونا با یک سال تأخیر از اول آگوست 1400 – 23 ژوئیه 2021 در 33 رشته و 399 رشته میزبان ژاپن بود و ایران با 66 رقیب (10 زن و 56 مرد) عازم توکیو شد.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *