مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نودل بخوریم یا نه؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیمارستان قلب و عروق بیلور اخیراً گزارش داده است که خوردن نودل فوری که در میان مردم کره جنوبی رایج است، باعث ایجاد برخی مشکلات قلبی می شود، اما این اظهارات بدیهی است که غرور کره جنوبی را به دلیل لجبازی لطمه زده است. ، غیر اخلاقی و حتی ناسیونالیستی را بشناسید.

مردم کره جنوبی بیش از هر کشور دیگری در سال نودل می خورند و بسیاری گفته اند که از خوردن نودل دست برنمی دارند. بسیاری از آنها همچنین روش هایی را در تهیه رشته هایی ابداع کرده اند که سوگند یاد کرده اند برای سلامتی انسان مفید باشد.

آن ها نودل حاوی امگا 3 و سبزیجاتی که کمتر از ادویه استفاده می کنند می خورند. برخی نیز نتایج این تحقیق را رد می کنند و می گویند بیمارستانی که در دنیای چیزبرگر فعالیت می کند چگونه می تواند به مصرف نودل آسیب برساند؟

نودل بخوریم یا نه؟

کیم مینکو، تدوینگر فیلم که دوست دارد نودل بخورد، می گوید: «نتایج هیچ مطالعه ای من را از خوردن رشته فرنگی باز نمی دارد، زیرا خوردن نودل بهترین زمان است.» به گزارش Chania Morning Post. آیا این زندگی من است؟ از اولین قاشق تا عطر، طعم و جویدن رشته پر از حس خوب است.

در مطالعه ای که اخیراً در ایالات متحده منتشر شده است، کارشناسان بیش از 10700 کره جنوبی را بین 19 تا 64 سال بین سال های 2007 تا 2009 مورد مطالعه قرار دادند.

نودل بخوریم یا نه؟

آنها دریافتند افرادی که مقدار زیادی گوشت، نوشابه های گازدار، غذاهای سرخ شده و فست فودها از جمله نودل فوری مصرف می کنند، بیشتر در معرض افزایش چاقی شکمی و افزایش LDL یا «کلسترول بد» هستند.

بیشتر بخوانید  اطلاعات دارویی کامل قطره چشمی بایوسپت

بنابراین، مطالعه مصرف نودل فوری بیش از دو بار در هفته، خطر ابتلا به سندرم متابولیک را که یکی از علل مشکلات قلبی به ویژه در زنان است، افزایش می دهد.

با این حال، نتایج این مطالعه یک سوال مهم را در ذهن ایجاد می کند: آیا واقعا خوردن رشته فرنگی نسبت به سایر رژیم های غذایی رایج روزانه برای سلامتی مضرتر است؟ البته هنوز پاسخ قطعی برای این سوال پیدا نشده است.

نودل های فوری که در دهه 1960 به بازار داخلی کره معرفی شدند، غذاهای نودل فوری و اغلب تند بسته بندی شده در فنجان های یکبار مصرف و قابل بازیافت هستند و در کره جنوبی این فنجان های نودل را می توانید در هر کجا که بخواهید سرو کنید. او کتابخانه ها، قطارها و جاهای دیگر را تهیه و مصرف کرد.

در عین حال این نودل ها پر نمک هستند و یک لیوان از پرفروش ترین و پرطرفدارترین رشته فرنگی کره جنوبی حاوی بیش از 90 درصد نمک مجاز روزانه مردم این کشور است در حالی که دیگر نباید انتظار داشت. ارزش غذایی ناشی از غذای کمتر از یک دلار است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *