مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نوآوری در نگه­داری مواد غذایی با جدیدترین یخچال Signature Kitchen Suite ال‌جی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



LG Electronics جدیدترین یخچال داخلی خود را با درهای فرانسوی Signature Kitchen Suite در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام 2022 (KBIS) که به صورت حضوری از 8 تا 10 فوریه در اورلاندو، فلوریدا، ایالات متحده برگزار می شود، ارائه می دهد. یخچال فرنچ 48 اینچی به عنوان جدیدترین محصول در مجموعه لوازم خانگی ال جی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. با این حال، این یخچال همچنین دارای طراحی مدرن و کاربردی است که سبک و سهولت استفاده را ارائه می دهد.
کشوهای این یخچال جدید محدوده دمایی وسیعی از -21 تا 5 درجه سانتیگراد (6 تا 41 درجه فارنهایت) را ارائه می دهند. این ویژگی تنظیمات مناسبی را برای نیازهای مختلف کاربر و ذخیره اقلام مختلف از جمله نوشیدنی ها، یخچال ها/غذاها، مواد پروتئینی و غذاهای دریایی فراهم می کند.

ال جی

کشوها و قفسه های کاملاً قابل تنظیم برای بلند کردن و جابجایی درب، استفاده از یخچال را تا حد زیادی تسهیل می کند و دسترسی به مواد غذایی داخل یخچال را تسهیل می کند. کشوهای فریزر مجزا نیز فضای قابل استفاده بیشتری را برای نگهداری مواد غذایی منجمد در دمای پایین و پایدار تا زمانی که لازم است فراهم می کند.

یخچال داخلی فرانسوی Door Signature Kitchen Design به همراه طراحی یکپارچه Signature Fit به یخچال اجازه می دهد تا در کنار کابینت های اطراف یا به تنهایی قرار گیرد. کشوهای یخچال متناسب با ارتفاع استاندارد کابینت آشپزخانه هستند و با طراحی یکپارچه و بسیار زیبای خود جذابیت بصری آشپزخانه را افزایش می دهند. یخچال فرنچ درب پیشرفته ال جی در مدل های استیل ضد زنگ و پنل های پیش ساخته موجود است.

بیشتر بخوانید  جزئیات شورش و براندازی در روسیه

این یخچال با ظرفیت بالا به لطف کمپرسورهای دوبل و فضای داخلی فلزی خود شرایط ایده آلی را برای نگهداری انواع مواد غذایی فراهم می کند. این مدل علاوه بر به حداقل رساندن نوسانات دما، دارای گواهینامه ENERGI STAR برای نگهداری مواد غذایی تازه در یخچال برای مصرف انرژی طولانی تر و کمتر می باشد. علاوه بر این، مدل جدید سازگار با محیط زیست از مبرد ایزو بوتان R600A با GVP (پتانسیل گرمایش جهانی) برای کاهش اثرات زیست محیطی و در عین حال حفظ کیفیت استفاده می کند.

یخچال 48 اینچی Signature Kitchen Suite یک تجربه کاربری کامل را با مجموعه ای از ویژگی های طراحی خلاقانه، هوشمند و یکپارچه ارائه می دهد. با اتصال Wi-Fi، کاربران به راحتی می توانند یخچال را از راه دور از طریق تلفن هوشمند مدیریت و کنترل کنند.

علاوه بر این، LG ThinK Care نکات مفیدی را برای نگهداری و نگهداری دستگاه در بهترین نسخه و نکاتی در مورد مشکلات احتمالی قبل از وقوع در اختیار کاربران قرار می دهد. وجود یخ ساز دوگانه با یخ Craft Ice، نورپردازی LED نرم و روشن، تخلیه داخلی با فیلتر، کنترل های دیجیتال خوانا، قابلیت یخ زدایی و حالت های ویژه ای مانند Ice Plus و Sabbath Mode سهولت استفاده از این یخچال را افزایش داده است.

لیو جائه چئول، رئیس لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، گفت: «سوئیت آشپزخانه امضای ما که این هفته در KBIS رونمایی شد، دارای نوآوری‌های زیادی است و جایزه LG را برای عملکرد برجسته و طراحی شیک دریافت کرده است». “ما از اینکه امسال بخشی از KBIS هستیم، هیجان زده هستیم، زیرا هیچ مدلی مانند این یخچال چشمگیر وجود ندارد.”

بیشتر بخوانید  علل ابتلا به سندروم پای بی‌قرار چیست؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد سوئیت کامل Signature Kitchen Suite به www.signaturekitchensuite.com مراجعه کنید.

روابط عمومی ال جی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *