نماینده ولی فقیه در استان مازندران: فعالیت رسانه ای یک اقدام جهادی است – اخبار مازندران – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانبساری، آیت الله محمد باكیر محمدی لائینی در نشست گروهی روزنامه نگاران آژانس تسنیم استان مازندران با گرامیداشت روز قلم گفت: سوگند خدا مهم است و نشانه عظمت و اهمیت آنچه او قسم خورده است.

وی افزود: “نقش قلم و دفتردار بسیار مهم است.” ماندگاری و انتشار اطلاعات انسان در پرتو قلم است. اگر صنعت قلم یا توانایی نوشتن نبود ، اطلاعات انسان در همان نسل باقی می ماند و نمی تواند به نسل های بعدی منتقل شود. مانند آنچه ما از پیش از تاریخ می گوییم. از زمانی که انسان متوجه نوشتن و نوشتن نرم افزار شده است ، اطلاعات او ثابت و انباشته شده و به جایی رسیده است که امروز ما عصر انفجار اطلاعات را می نامیم ، بنابراین باید قلم را جدی بگیریم.

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مازندران گفت: امروز یکی از امپراتوری هایی که شکل گرفته امپراتوری رسانه است. این امپراتوری رسانه ای در زیر چادر استکبار شکل گرفته و تابع سیاست های استکبار است. هر که دشمن او باشد ، این امپراتوری در برابر او قرار خواهد گرفت ، و هر کسی که دوست او باشد ، این امپراتوری از تمام کاستی های او چشم پوشی خواهد کرد. مانند آنچه در عربستان سعودی ، یمن و سایر کشورهای جهان و جنایاتی که در حال انجام است می بینید.

لنی گفت: “ما همچنین باید با امپراتوری رسانه روبرو شویم.” همانطور که می خواهیم با امپراتوری سیاسی استکبار مقابله کنیم ، باید با امپراتوری رسانه استکبار نیز مقابله کنیم. این اتفاق نمی افتد مگر اینکه رسانه های مستقل و درگیر در خارج از حوزه استکبار و در قلمرو مستضعفین تشکیل و تقویت شوند و صدای محرومان ، مستضعفان و واقعیت های جامعه و کشورها و ملت های عقب مانده را به جهانیان برسانند.

بیشتر بخوانید  Продажба на наркотици онлайн заплаха ли е или възможност?

وی افزود: در این زمینه باید یک نیروی رسانه ای تشکیل شود که از فناوری ، تعهد و مهارت ، هنر و صنایع دستی بالا برخوردار باشد. اخبار ارسال در قالب هنری و تسنیم یکی از آنهاست.

امام ساری روز جمعه فرمود: این حرکت و عمل جهادی است. یک روز جهاد سخت بود که در میدان جنگ باشد. امروز جهادگران مختلفی در فضای مجازی ، رسانه ای ، اطلاعاتی ، امنیتی ، جاسوسی و ضد جاسوسی داریم. ما باید به اندازه کافی جهادگر و جهادگر در این مناطق باشیم تا بتوانیم به لایه های جاسازی شده و در هم تنیده استکبار نفوذ کرده و با آنها مبارزه کنیم. بسیاری از ما باید پیچیده تر از آنچه فکر می کنیم عمل کنیم و نباید با خودمان ساده و سنتی رفتار کنیم.

محمدی لائینی تأکید کرد: آژانس های جدید باید تلاش کنند اخبارشان اخبار اگر سوزانده نشود ، امروز سرعت حرف اول است ، همگام بودن با زمان بسیار مهم است ، بلکه قرار گرفتن در ساعت و دقیقه است. همه اینها به منابع انسانی خوب و گزارشگران معتبر نیاز دارد ، زیرا ما هم اخبار می خواهیم و هم اخبار معتبر.

وی گفت: “مردم به تسنیم اعتماد دارند.” فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها تعطیل نیستند ، بنابراین بعداً مردم متوجه می شوند که این اخبار جعلی است و حتی آنها این خبر را دوست ندارند. اما آژانس خبری مانند تسنیم باید مراقب باشد بعدا نگوید آنچه شما می گویید غلط است. بنابراین باید واقعیت را کشف کنید ، هم به روز باشید و هم به روز ، و از واقعی و دقیق بودن آن مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید  جشن تولد لاکچری پسر مهراد جم و دنیا جهانبخت | دنیا جهانبخت برای پسرش سنگ تمام گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: البته کار بسیار دشوار است و نیاز به نیروی انسانی ، تعهد ، مراقبت و وقت زیادی دارد. کار خبرگزاری ها و خبرگزاری ها کار دشواری است. این جهاد است و امروز هرکسی که بتواند در زمینه رسانه و اطلاعات نقش اصلی را داشته باشد ، از جهات دیگر حتی در یک جنگ برنده است.

محمدی لائینی با بیان اینکه هدف باید خدمت به مردم و کمک به کارکنان باشد ، تأکید کرد: بیان مشکلات جامعه ، بیان مشکلات صنعت ، گردشگری و مازندران و الزام بر اساس این مشکلات ، ارائه راهکارها و راه حل ها باید در اولویت خبرنگاران باشد. در این استان

وی با اشاره به اینکه باید بر ارزش های اسلامی ، انقلابی و دینی در این خبرگزاری تأکید شود ، ابراز داشت: بیان واقعیت های این طرح آگاهی از مشکلات طرح است و این نشانه دلسوزی و نگرانی است.

انتهای پیام / 686 / ح

دیدگاهتان را بنویسید