مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دام عشایر به ازای هر کیلوگرم 45 هزار تن خریداری می شود – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترشاپور علا مقدم ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت که خرید تضمینی دام زنده عشایر از هشت استان آغاز شده است. وی گفت: “هدف این پروژه حل مشکلات نقدینگی ناشی از اثرات خشکسالی است.”

وی با بیان اینکه خشکسالی و کمبود آب مشکلات زیادی را برای این قشر از جامعه به وجود آورده است ، افزود: برای حل این موضوع طبق نظریه سازمان هواشناسی کشور از نظر خشکسالی به سه منطقه تقسیم شده و هم اکنون این طرح اجرا می شود برای گروه خشکسالی 1. می شود.

رئیس سازمان امور عشایر بابیان اینکه این طرح توسط جهاد وزیر جهاد کشاورزی به موضوعات قبیله ای ابلاغ شده است و هشت استان از جمله سمنان موظف به اجرای آن هستند. عشایر به منطقه خود می رسند.

علایی مقدم بابیان اینکه در این طرح دام عشایر به ازای هر کیلوگرم 45 هزار تن خریداری می شود ، توضیح داد: به ازای هر کیلوگرم دام طبق توافق ، سه کیلوگرم جو دولتی به عشایر تحویل داده می شود.

وی بابیان اینکه شرکت نگهداری دام مسئولیتی در قبال خرید تضمینی دام عشایر ندارد ، افزود: این طرح توسط موارد عشایری در هشت استان در گروه خشکسالی یک به یک اجرا می شود تا به کاهش برخی مشکلات کمک کند. با خشکسالی جامعه حیوانات عشایر. “

بیشتر بخوانید  تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان اردبیل /مردم رعایت نکنند مهار بیماری غیرممکن است- اخبار اردبیل - اخبار استانها تسنیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *