مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نماد بازیگران سینمای ایران از تمسخر تا بردگی و طنز!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نمادها و نمادهای سینمای ایران که بر تن هر بازیگری است.

بازیگران حرفه ای و توانا با بازی های مختلف در نقش های خود به اوج شهرت رسیدند و هر کدام برای رسیدن به این نمادها و نمادها تلاش زیادی کردند.


نماد سینمای ایران

علی صادقی (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۹) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او با کمک رضا عطاران در سریال خانه از دست متهم فرار کرد و از دست متهم فرار کرد.


نماد سینمای ایران

سید جواد هاشم پور اصل (زاده ۲۶ دی ۱۳۴۴) معلم، بازیگر، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی اصالتا گیلانی و معمولاً نقش شهید و جبهه را بازی می کند.


نماد سینمای ایران

غلامحسین لطفی (زاده ۲۳ آبان ۱۳۳۷ در قزوین) نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که اغلب در نقش پولدارها بازی می کند.


نماد سینمای ایران

سیامک انصاری (زاده ۲۱ مرداد ۱۳۴۷) بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است که اغلب نقش متفکری را بازی می کند که بین افراد بی سواد و ناآگاه گرفتار شده است.


نماد سینمای ایران

محمدرضا شریفی (زاده ۲۴ خرداد ۱۳۳۳ در تهران) بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینمای ایران است و اغلب در نقش مردی چندهمسری بازی می‌کند.


نماد سینمای ایران

مریم امیرجلالی (زاده ۲۹ آذر ۱۳۳۷) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او بیشتر به خاطر بازی در سریال های کمدی و نقش یک مادر عصبی شناخته شده است.


نماد سینمای ایران

پیمان قاسمکنی (زاده ۲۹ آذر ۱۳۴۴) فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است. پیمان قاسمکنی اغلب نقش یک مرد یا زن مغزدار را بازی می کند.


نماد سینمای ایران


بیشتر بخوانید  در پناه تو نوشت عزاداری!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *