مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نظارت بر 11 تیم بازرسی از 252 بیمارستان مشمول طرح تحول نظام سلامت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نظارت بر 11 تیم بازرسی از 252 بیمارستان مشمول طرح تحول نظام سلامت

دکتر محمد آقاجانی دبیر ستاد ملی تحول نظام سلامت اعلام کرد: نظارت بر حسن اجرای این برنامه در سطح دانشگاه بر عهده رئیس جمهور و معاون وزیر بهداشت در ستاد پاسخگویی به شکایات مردمی است. تا حد امکان و پیگیری برنامه های نظارتی جدی تر.

وی به کار کمیسیون ویژه نظارت بر اجرای برنامه تحول نظام سلامت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عضویت معاونت درمان، بهداشت، توسعه و مدیریت منابع، سازمان غذا و دارو، آموزش و پرورش ادامه داد. و پرستاری ، دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران در روزهای اولیه با تمرکز بر درمان تاسیس شد.

مدیریت اطلاعات و پاسخگویی به شکایات دریافتی از طریق سامانه پیامکی 20001590، تلفن 1590 و سایت tahavol.behdasht.gov.ir، نظارت بر برنامه اطلاع رسانی و نظارت بر عملکرد دانشگاه ها و بیمارستان های وابسته در انجام وظایف و مسئولیت های تعریف شده و ابلاغی را بر عهده دارد. .

نظارت بر 11 تیم بازرسی از 252 بیمارستان مشمول طرح تحول نظام سلامت

آقاجانی افزود: تاکنون 11 تیم بازرسی دبیرخانه اجرایی ستاد تحول نظام سلامت از 252 بیمارستان مشمول این طرح بازدید و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیوستند. 35 اخطار شفاهی داده ایم. و 56 اخطار. «به متخلفان نوشته شده بود. از سوی دیگر، اعضای دبیرخانه ستاد تحول نظام سلامت در سه سفر استانی به اراک، تبریز و کردستان، با ارزیابی اقدامات انجام شده در بیمارستان های وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی مذکور، راهکارهایی را برای رفع چالش ها ارائه کردند. . و مشکلات

شایان ذکر است پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت تعداد 825 شکایت ثبت شده در سامانه 20001590 مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

بیشتر بخوانید  سنکوپ چیست؟ دلایل ایجاد سنکوپ چیست ؟

منبع: طبنا


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *