نشست خبری جشنواره تولیدات رسانه‌ای مهدویت برگزار شد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، محمدعلی حبیبی دبیر جشنواره فضای مجازی هوادریم در نشست خبری با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای مهدوی و نهادینه سازی فرهنگ انتظار برای میلاد امام عصر (عج) بوده است، گفت: این جشنواره با هدف ایجاد فضای مجازی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: قالب آثار شبکه های اجتماعی و صفحات مجازی، سایت ها و سایت های روزنامه و بخش های جشنواره، گرافیک متحرک، گرافیک و پوستر، عکاسی و تدوین، نرم افزار و بازی موبایل، کلیپ و مستند کوتاه.

دبیر جشنواره با اشاره به اینکه فراخوان ارسال آثار و تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع مهدویت همراه با کارگاه های آموزشی رسانه ای ویژه فعالان فضای مجازی است، تصریح کرد: برگزار می شود.

حبیبی آخرین مهلت ارسال آثار را 19 اسفندماه سال جاری عنوان کرد و گفت: اختتامیه، ارزیابی و انتشار نتایج به مدت سه روز جمعه، شنبه و یکشنبه 20، 21 و 21 اسفندماه به صورت آنلاین خواهد بود.

25

وی با اشاره به اینکه موضوعات موضوعی جشنواره مهدویت و امید به آینده، مهدویت همدلی و برادری است، افزود: به برگزیدگان جشنواره جوایز نقدی و غیرنقدی استثنایی به همراه لوح تقدیر و لوح تقدیر اهدا خواهد شد. مجسمه.” “

دبیر جشنواره گفت: نحوه درخواست و شرکت با ورود به صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی Havadarim_festival@ و یا ارسال آثار از طریق واتساپ شماره 09397710831.

بیشتر بخوانید  هدیه روز معلم چی بخرم (ویژه ۱۴۰۲)

همچنین مهدی دانش مدیر حوزه هنری و رسانه جمکران اظهار داشت: قبل از آغاز تاج گذاری در کشور، مسجد مقدس جمکران که سرچشمه مهدویت است، موضوعی به نام اجتماع در قلب امام زمان(عج) برگزار کرد.

وی ادامه داد: با آغاز تاج در درون این فعالیت موضوع همدلی و دلجویی نیز اضافه شد.

مدیر حوزه هنری و رسانه جمکران با تاکید بر اینکه کمپین سازمان فضای مجازی سراج با نام «ما حامی عشق مهدی» در سال جاری راه اندازی شده است، گفت: از تمدن نوین انقلاب اسلامی خبر می دهند.

25

وی افزود: ما یکی از ماموریت های خود را کمک به تشکیل جامعه اسلامی انجام داده ایم و از آنجایی که مسجد مقدس جمکران یک مکان عمومی است و افراد زیادی از آن بازدید می کنند، در حال بررسی فعالیت های جدی در این زمینه هستیم.

دانش با اشاره به مولفه های جامعه اسلامی گفت: در جامعه اسلامی اولین مولفه این است که محور ولی فقیه است و این جامعه متشکل از صالحان است و نسبت به یکدیگر بی تفاوت نیستند.

وی افزود: در نیمه شعبان درصدد تبیین و ترویج بی تفاوتی نسبت به یکدیگر هستیم.

مدیر هنر و رسانه جمکرانا گفت: برای تبیین و ترویج این موضوع باید تولیدات رسانه ای خوب و قوی داشته باشیم به همین دلیل این جشنواره طراحی و آغاز به کار کرد.

عکس یک عکس

#سراج # جشنواره


بیشتر بخوانید  ارزش شگفت‌انگیز کلکسیون جواهرات رونالدو و نامزدش+عکس

دیدگاهتان را بنویسید