مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نرگس محمدی راهی بیمارستان شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: نرگس محمدی او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است نرگس محمدی همسر علی اودزیجا این زوج فرزندی ندارند. نرگس محمدی او در فروردین 1362 در تهران به دنیا آمد. نرگس محمدی او در سال 2017 با علیجا اودزیجا ازدواج کرد.عکس های نرگس محمدی در نقش پروین اعتصامی در فضای مجازی منتشر شده است.

نرگس محمدی

نام: نرگس

نام خانوادگی: محمدی

تاریخ تولد: 1364/1/9

محل تولد: تهران

تحصیلات: پرستار تحصیلکرده

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

«نرگس محمدی» متولد 9 فروردین 1364 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و دارای مدرک پرستاری است.

علی اوجی زاده متولد 17 اسفند 1362 در تهران بازیگر، نویسنده و تهیه کننده ایرانی است.

ماجرای ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی و علی اوجی بازیگران سینما و تلویزیون ایران پس از ازدواج در تلویزیون ظاهر شدند.

نرگس محمدی فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر و خواهر به نام های سارا و محسن دارد. هر دو متاهل هستند. عروس نرگس محمدی، آقای غفوریان، عکاس و خواهرش نیز نقاش است. برادر نرگس محمدی پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما اکنون سرش شلوغ است و بازی نمی کند.

نرگس محمدی می گوید از ابتدا می خواستم در رشته هنر ادامه تحصیل بدهم، اما روزی که باید در هنرستان صدا و سیما کنکور می دادم، اتفاقی برایم افتاد که امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در آزمون ورودی گروه تجربی قبول شدم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

بیشتر بخوانید  لیفت گونه چیست؟ انواع روش های لیفت گونه برای زیباسازی صورت

نرگس محمدی می گوید خانواده ام نسبت به بازیگری نگاه منفی نداشتند و از حضور من در عرصه هنر استقبال کردند. نرگس محمدی می گوید مادرم در صدا و سیما کار می کرد و فضای هنری را می شناخت. ، همه اعضای خانواده ام به این فیلم علاقه مند بودند، اما موضوع این بود که خانواده ام اصرار داشتند که اول تحصیلاتم را تمام کنم و بعد بازیگری را جدی بگیرم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

مادر نرگس محمدی می گوید: از نرگس در مورد کارهای خانه راضی هستم. نرگس تنها دوستم بود و همیشه با من بود البته فکر نکنید بین بچه ها فرق می گذارم چون نرگس بیشتر با من است. نرگس خانم نیز می گوید: «مادر عزیزترین و بهترین نعمتی است که خداوند به بندگانش رحم می کند. برای من محبوب ترین موجود روی زمین “مادر من” است که با تمام وجود دوستش دارم…”

نرگس محمدی

عروسی نرگس محمدی:

نرگس محمدی در اردیبهشت 96 با علی اوجی ازدواج کرد که خبر این ازدواج با انتشار چند عکس از تالار عروسی آنها در رسانه ها منتشر شد.

مراسم خواستگاری نرگس محمدی و علی اوجی با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر و خواهر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری نگاه منفی نداشتند و از حضور او در عرصه هنر استقبال کردند.

نرگس محمدی می گوید مادرم استخدام صداوسیما بود و فضای هنری را می شناخت و همه اعضای خانواده ام به این فیلم علاقه داشتند. اما موضوع این بود که خانواده ام اصرار داشتند که اول تحصیلاتم را تمام کنم و بعد جدی وارد بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید  چرا منتظر 100 دلار کره نیستید؟

نرگس محمدی از زبان مادری

مادر نرگس محمدی: نرگس تنها دوست من بود و همیشه با من بود.

او در این سال ها به دلیل مشغله کاری کمی در انجام کارهای خانه تنبلی کرده است که ما هم روی آن حساب می کنیم، البته باید بگویم ستایش بهترین دوست من است.

نرگس محمدی

خانواده نرگس محمدی

از خدا می خواهم که روزی آنقدر پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه با خانواده خود زندگی کنیم.

من موهس، سارا و مادرم را با تمام وجود دوست دارم و نمی خواهم روزی از آنها جدا شوم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *