مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه نصب و استفاده از اسکای روم SkyRoom

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



اسکای روم (Skyroom) پلت فورمی بومی برای اجرای رویدادهای آنلاین است. این سامانه از طریق آموزش، مشاوره و پشتیبانی،‌ با کاربران خود ارتباط برقرار می کند و میزبان رویدادهای آنلاین آن هاست. اسکای روم یک سرویس برگزاری سمینار در وب یا همان وبینار، کلاس آنلاین زنده و جلسات مجازی است.


لینک نصب برنامه اسکای روم


شرکت تولید کننده محصول اسکای روم (SkyRoom)، از سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده است و سرویس اسکای‌روم از زمان راه‌اندازی تا آبان سال ۱۳۹۷، میزبان هزاران رویداد زنده بوده است.


ورود به برنامه اسکای روم


امکانات اسکای روم چه هستند؟


اسکای‌روم از امکاناتی بهره می‌برد که موجب شده‌اند تا این سرویس، گزینه مناسبی برای برگزاری وبینارها، کلاس‌های آنلاین و جلسات مجازی باشد. از جمله امکانات اسکای روم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • ارتباطات شنیداری و دیداری: در سرویس اسکای روم امکان برقراری ارتباطات دو طرفه صوتی و تصویری وجود دارد.

  • امکان اشتراک‌گذاری دسکتاپ: در سرویس اسکای روم امکان به اشتراک گذاشتن محیط دسکتاپ، نرم‌افزارها و صفحات وب برای شرکت کنندگان در وبینار، کلاس آنلاین و جلسه مجازی وجود دارد.

  • پخش فایل‌های صوتی و تصویری برای کاربران: با استفاده از سرویس اسکای‌روم امکان پخش فایل‌های صوتی و تصویری از پیش آماده شده ضمن جلسه مجازی، وبینار یا کلاس آنلاین وجود دارد.

  • نمایش اسلاید: در اسکای روم امکان نمایش فایل‌های پاورپوینت، پی‌دی‌اف و تصاویر به صورت اسلاید وجود دارد.

  • وایت‌برد: اسکای روم دارای تخته وایت‌بردی است که می‌توان در موقع لزوم جهت یادداشت‌نویسی و ترسیم اشکال هندسی با استفاده از قلم نوری، از آن بهره برد.

  • امکان به اشتراک‌گذاری فایل: در اسکای‌روم، امکان به اشتراک‌گذاری فایل با سایر کاربران داخل روم (اتاق) وجود دارد. کاربران داخل اتاق می‌توانند فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را دانلود کنند.


اسکای روم ساخت کدام کشور است ؟


اسکای ‌روم در کشور جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی و ساخته شده و کلیه اطلاعات شخصی جمع ‌آوری شده ، در دیتاسنتر های مورد تایید سازمان فن ‌آوری اطلاعات و ارتباطات ایران و بر روی سرور های داخل کشور نگهداری و ذخیره‌ سازی میشن که این کار باعث بالا رفتن امنیت و اطلاعات خصوصی افرادی که از این برنامه استفاده می کنن میشه.


مهم ترین مزیت اسکای روم تولید شدن توسط شرکت ایرانی با کیفیت بالا و منطبق بر نیازهای مشتریان با جدیدترین فن آوریه که امکان رقابت با نمونه های خارجی رو فراهم کرده.


نحوه استفاده از اسکای روم


اگر برگزارکننده ی رویداد آنلاین هستید، برای استفاده از سرویس «اسکای روم» کافی است در سایت آن عضو شوید. پس از آن باید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. اگر شما شرکت کننده ی یک رویداد آنلاین هستید، باید با لینک ورود به وبینار که برایتان ارسال می شود، به این خدمات دسترسی پیدا کنید.


آموزش استفاده از اسکای روم


بیشتر بخوانید  شعب بانک پاسارگاد در یاسوج به همراه آدرس و تلفن
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *