مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه نصب اپلیکیشن پاپیتا (Papita) برای اندروید و iOS

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



چگونه اپلیکیشن پاپیتا را نصب کنم ؟


اپلیکیشن پاپیتا (papita) ، یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی شده در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است .


این اپلیکیشن مطابق با جدیدترین متد روز اروپا طراحی شده است و نصب اپلیکیشن پاپیتا روی سیستم عامل های اندروید و iOS امکان پذیر است.


این برنامه با گرافیک و انیمیشن های جالب و جذاب آموزش زبان انگلیسی را آسان و دلچسب تر خواهد کرد ، آموزش های لازم از طریق ویدیوها و آهنگ های شاد و کودکانه طوری طراحی شده است که برای کودکان خسته کننده نباشد و از طرفی دیگر ضمن انتقال حس هیجان ، آنها را مشتاق به فراگیری زبان انگلیسی نماید.


طراحی این ویدیو ها در اپلیکیشن پاپیتا ، علاوه بر اینکه باعث جذب کودکان می شود ، Listeningو قدرت شنوایی و تشخیص کلمات و اصطلاحات را نیز در آنان تقویت می کند و سرعت بیشتری به فرآیند یادگیری آنها می دهد.


برای دانلود و نصب اپلیکیشن پایپتا می توانید با توجه به سیستم عامل تلفن همراه یا تبلت تان به یکی از لینک های ارائه شده زیر مراجعه فرمایید :


دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای اندروید و iOS


نحوه نصب اپلیکیشن پاپیتا


نحوه نصب اپلیکیشن پاپیتا روی اندروید و iOS


  • نصب اپلیکیشن پاپیتا روی اندروید


ازآنجایی که نصب اپلیکیشن های روی سیستم عامل اندروید راحت و بی دردسر است ، شما می توانید پس از مراجعه به لینک ارائه شده و دانلود آن ، فرآیند نصب اپلیکیشن پاپیتا را به راحتی طی کرده و از آن استفاده نمایید.


  • نصب اپلیکیشن پاپیتا روی iOS


تلفن های هوشمند و تبلت هایی که سیستم عامل iOS روی آنها نصب شده است و تمایل به خریداری و استفاده از این برنامه دارند ، بعد از دانلود اپلیکیشن پاپیتا ، مسیر زیر را دنبال کنید :


Settings > General > Device Management > COMPUTECH KUYUMCULUK TELEK


روی آن اشاره کرده و بعد گزینه Trust COMPUTECH KUYUMCULUK TELEK… را انتخاب کرده و پیغام پاپ آپ نمایش داده شده را با انتخاب گزینه Trust تایید کنید و اجازه دهید تا اپلیکیشن نصب شود.


نکته :


از آنجایی که استفاده از این اپلیکیشن رایگان نیست و مستلزم پرداخت مبلغ اشتراک است ، در صورت حذف نصب (Uninstall) کردن برنامه ، اگر بخواهید آن را دوباره نصب کنید ، باید دوباره مبلغ اشتراک پرداخته شود لذا در نگه داری برنامه دقت فرمایید.


بیشتر بخوانید  فواید عطسه برای مبتلایان به سینوزیت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *