مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه تزریق و ماندگاری ژل لب برای مدل قلب

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نحوه تزریق ژل لب قلب

لازم به ذکر است که لب بالا نسبت به لب پایین کوچکتر است و در تزریق ژل باید به این تقارن دقت کرد. لازم به ذکر است که تعداد کمی از افراد با توجه به سن خود برای تزریق ژل لب به کلینیک ها مراجعه می کنند.
اکثر جوانان برای زیباتر کردن ویژگی های صورت خود، به طور کلی زیبایی صورت، به تزریق ژل متوسل می شوند. این در بین مادرم عادی شده است. افرادی که قصد تزریق ژل به لب را دارند باید با روش ها و مدل هایی که می توان برای تزریق استفاده کرد آشنا باشند. در ادامه شما را با انواع مدل های تزریق ژل، مزایا و معایب آن ها و نحوه انجام این عمل آشنا می کنیم.

مزایای تزریق ژل قلب

در هر دوره ای از زندگی تعاریف مختلفی از زیبایی وجود دارد، در هر جامعه ای پیروی از مد در حوزه زیبایی است. هرکسی تعریف خاصی از زیبایی دارد. در طول سال ها روش های جدیدی برای زیبایی ایجاد شده است. عمل های زیبایی امروزه مخاطبان خود را دارد و بیشتر خانم ها به دلیل زیبایی چهره به این عمل ها روی آورده اند. همانطور که گفته شد لب ها یکی از اجزایی هستند که تغییرات خوشایندی را تجربه خواهند کرد. استفاده از تزریق ژل لب یکی از مواردی است که در اینجا به شما کمک می کند.
امروزه با استفاده از این روش می توان کاستی هایی را که می توان ایجاد کرد به خوبی برطرف کرد. حجم دادن به لب ها با روش های مدرن بسیار موثر است. شاید تصور کنید که مراحل تزریق ژل بسیار آسان است، اما باید بگوییم که این فرآیند بسیار حساس است و نتیجه آن می تواند ناشی از حساسیت هایی باشد که پزشک دارد.


مزایای تزریق ژل لب با ژل قلب

زاویه لب ها به انتخاب خود شخص انجام می شود. ساخت مدل شکل قلب فرآیندی است که با فیلر تزریق می شود. این روش در تمام کشورهای دنیا طرفداران زیادی دارد. یکی از حساس ترین قسمت های لب که به رنگ صورتی معروف است از پوست اطراف دهان جدا می شود. ناحیه مرکزی بالای لب به قوس کوپید معروف است. این خط عمود بر کمانی به نام فیتلر دیده می شود. پیاز کوپید می تواند تاثیر زیادی بر فرم لب های شما داشته باشد. در روش تزریق ژل لب به شکل قلب، بیشتر نواحی لب های V شکل بزرگ می شوند.
به طور کلی می توان گفت حجم دهی لب ها جدید نیست و از سال های قبل یعنی از گذشته این کار را برای حجم دهی لب انجام می دادند. تنها قسمت جدیدی که به تزریق ژل اضافه می شود فرم دادن به لب است. در روش لب به شکل قلب مانند سایر روش ها از فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک استفاده می شود که از بروز هرگونه حساسیت روی پوست شما جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  کرم های ضد آفتاب را هر 3 ساعت تجدید کنید!

این روش به راحتی می تواند برجستگی ها یا فرورفتگی ها را درمان کند، به عنوان مثال ممکن است برخی افراد بر روی لب های خود فرورفتگی هایی داشته باشند که از آن ناراضی باشند، بنابراین با استفاده از تزریق ژل می توان عیوب را اصلاح کرد.

مدل های مختلف تزریق ژل لب

برای آشنایی با انواع تزریق ژل لب باید گفت که مدل های مختلفی وجود دارد که بر اساس آنها می توان تزریق انجام داد و زیبایی منحصر به فردی به چهره شما بخشید.

مدل تزریق ژل طبیعی (طبیعی)

انتخاب نوع ژلی که به لب تزریق می شود سلیقه ای است و مشورت با پزشک متخصص در این زمینه بسیار مهم است. مدل های عروسکی فانتزی طبیعی قلب و طبیعی مدل هایی وجود دارد که می توانید برای لب های خود انتخاب کنید. در ابتدای تزریق ژل لب محبوب، اکثر افراد سعی می کردند فرم لب های خود را به وضوح نشان دهند. با گذشت زمان، اکثر متقاضیان برای ایجاد زیبایی طبیعی به لب های خود به تزریق های طبیعی روی می آورند. فردی که قصد ترمیم لب های خود را دارد یا می خواهد لب های خود را همانطور که هست نگه دارد، از مدل طبیعی استفاده می کند.

مدل تزریق ژل پاریس

یکی دیگر از روش های مورد استفاده برای بزرگ کردن لب، استفاده از فیلر هیالورونیک است. برای ایجاد فرم لب در پاریس، این ژل به روش خاصی تزریق خواهد شد. خطوط لب نواحی کوچکی دارند یا خطوط دیگری در بافت پوست دیده می شود. این خطوط را می توان با پرکننده ژل پر کرد و لبه های لب را حجیم تر و برجسته تر کرد. برای بیرون زدگی عمودی لب بالا، با این روش مقداری ژل تزریق می شود.

بیشتر بخوانید  کرم دور چشم خوب و مناسب باید چه ویژگیهایی داشته باشد

تزریق ژل میکرو قطره

همانطور که می دانید تزریق بر روی لب ها با سرنگ های مخصوص انجام خواهد شد، هر پزشک روش تزریق متفاوتی دارد. یکی از روش های موجود که می تواند زیبایی منحصر به فردی را ارائه دهد روش میکرو قطره است، در این روش برخلاف روش های دیگر تزریق نقطه به نقطه در فواصل بسیار کوتاه انجام خواهد شد. با توجه به مواد و روش های به کار رفته در این روش می توان گفت که این روش دوام بیشتری دارد.


تزریق ژل لب

مدل تزریق ژل روسی

اخیرا از مدل های مختلفی برای تزریق لب استفاده می شود که یکی از آنها مدل روسی تزریق ژل لب می باشد. این نوع تزریق امروزه طرفداران زیادی دارد. در این مدل که به مدل روسی معروف است تزریق عمدتاً در لبه بالایی لب انجام خواهد شد و گوشه های لب و خط لب به صورت گسترده تری نشان داده خواهد شد. افرادی که لب های نازک و باریکی دارند می توانند از این مدل استفاده کنند و زیبایی لب های خود را دو چندان کنند. پزشکان متخصص با مهارتی که دارند به راحتی لبه لب بالایی را انجام می دهند.

فانتزی و تزریق ژل برای عروسک

یکی دیگر از روش های مورد استفاده برای بزرگ کردن لب، استفاده از فیلر هیالورونیک است. برای ایجاد فرم لب در پاریس، این ژل به روش خاصی تزریق خواهد شد. خطوط لب نواحی کوچکی دارند یا خطوط دیگری در بافت پوست دیده می شود. این خطوط را می توان با ژل پرکننده پر کرد و لبه های لب را حجیم تر و برجسته تر کرد. برای بیرون زدگی عمودی لب بالا، با این روش مقداری ژل تزریق می شود.

تزریق ژل قلب

مدل های مختلفی وجود دارد که افراد با توجه به علاقه خود می توانند آن ها را انتخاب کنند. تزریق ژل لب مدل قلب یکی از مدل هایی است که در بین افراد بسیار محبوب است و باعث ایجاد فاصله زیادی بین لب بالا و پایین می شود. این نوع تزریق می تواند منجر به از دست دادن لب و وضعیت غیر طبیعی شود.

بیشتر بخوانید  بهترین کرم دور چشم در هر سن کدام است؟

باید بخوانید:

مراقبت های مهم بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های مهم بعد از تزریق ژل لب

نکات مهم در مورد تزریق ژل لب (اسید هیالورونیک) بسیاری از خانم ها از تکنیک تزریق ژل لب برای بزرگ کردن لب ها استفاده می کنند. این روش بسیار…

قبل از تزریق ژل لب قلب مراقبت کنید

بسیاری از افراد بدون مشورت با متخصص یا انتخاب کلینیک مناسب به کلینیک های بدون مجوز یا فاقد صلاحیت مراجعه می کنند، بنابراین ممکن است دچار مشکل شوند. برای جلوگیری از عفونت های احتمالی و عوارض مختلف به دنبال محل مناسبی برای جراحی زیبایی خود باشید.
به طور کلی مدل قلب باید تا 12 ماه دوام داشته باشد و پس از این مدت لازم است مجددا برای تعمیر به کلینیک مراجعه کنید. التهاب، تورم و کبودی معمولاً می تواند ناشی از علائم طبیعی باشد و با گذشت زمان صورت شما به حالت عادی باز می گردد. قبل از شروع تزریق ژل لب، پزشک متخصص ممکن است یک ماده بی حس کننده را برای شما آزمایش کند یا آزمایشاتی را انجام دهد که می تواند برای تعیین سلامت جسمانی شما انجام شود.


تزریق ژل لب مدل قلب

با توجه به اینکه احتمال خون رسانی بعد از تزریق بسیار زیاد است، لخته های خونی ایجاد می شود که باید با استفاده از کمپرس یخ قبل از تزریق از بروز لخته جلوگیری کرد. شما نباید از داروهای دیگر مانند امگا، ویتامین E و مسکن استفاده کنید.
بی حسی لب تا 45 دقیقه طول می کشد، بنابراین اگر می خواهید در این مدت غذا بخورید، می توانید لب های خود را گاز بگیرید. در روز اولی که ژل لب روسی یا مدل قلبی تزریق می کنید باید به توصیه ها عمل کنید تا ورم زیادی روی لب ها ایجاد نشود.
بنابراین باید از ورزش های شدید پرهیز کنید و خود را در معرض قرار ندهید و همچنین از نوشابه استفاده کنید. معمولا بعد از تزریق مقدار بسیار کمی تورم مشاهده می شود که کاملا طبیعی است. برای دیدن نتیجه کارتان بعد از سه هفته می توانید چین و چروک های اطراف لب را ببینید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *