مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه انتخاب فنجان و ماگ سرامیکی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



با گذشت زمان و استقبال افراد زیادی از فنجان سرامیکی و انواع ماگ سرامیکی شاهد مدل‌های جدیدتر و خاص‌تر آن هستیم.


چراکه انواع بی‌کیفیت ماگ و فنجان‌ های سرامیکی پس از مدت زمان کوتاهی و در اثر مواجه با آب جوش ترک می‌خورند و دیگر قابل استفاده نیستند. همچنین برخی از آن‌ها تنها ظاهر زیبایی دارند و از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و براحتی می‌شکنند.


از آنجاییکه فنجان سرامیکی و ماگ سرامیکی یکی از اقلامی است که به‌ طور مستقیم به‌ سلامتی شما و عزیزانتان مرتبط است، در نتیجه بهتر است در انتخاب آن‌ها دقت زیادی به خرج دهید. در این میان خرید فنجان و ماگ های دست ساز سرامیکی نیز توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. زیرا این وسایل هنر دست هنرمندان این خطه و بوم هستند و ارزش بسیار زیادی دارند.


ویژگی اصلی ماگ سرامیکی دست ساز


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هر ماگ سرامیکی که باید داشته باشد، کیفیت بالای آن است. در واقع زمانی که در آن‌ها چای، قهوه، آب جوش و هر مایع داغی می‌ریزید باید اطمینان خاطر داشته باشید که برای آن اتفاقی نمی‌افتد و به یکباره ترک ترک نشده یا نمی‌شکند.


در ماگ و فنجان سرامیکی با کیفیت که از مراحل کنترل کیفیت نیز عبور کرده‌اند می‌توانید با خیالی راحت دمنوش یا نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید.


نحوه انتخاب فنجان و ماگ سرامیکی


هدیه‌ای جذاب و کاربردی


ماگ و فنجان‌های سرامیکی یکی از بهترین هدایا به حساب می‌آیند. زیرا این اقلام ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته و توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند.

بیشتر بخوانید  آموزش آرایش چشم جدید مجلسی


یکی دیگر از ویژگی‌هایی که خرید ماگ و فنجان‌های سرامیکی را به‌ عنوان هدیه آسان کرده است، کیفیت بالا و جنس مرغوب آن است. با چنین هدیه‌ای به عزیزانتان، هدیه‌ای کاربردی و با دوام را برای آنها تهیه کرده‌اید. همچنین از آنجایی که ماگ و فنجان نیاز همه افراد است به راحتی می‌توانید برای هر فردی با هر سنی آن را تهیه کنید.


مناسب برای هر سلیقه


ماگ سرامیکی و انواع فنجان سرامیکی در طرح و رنگ‌های گوناگونی طراحی و تولید شده‌اند؛ این تنوع در طرح و رنگ باعث شده که این ماگ و فنجان‌ها با هر سلیقه‌ای همخوانی داشته باشند و پاسخگوی هر نیازی باشند.


برای نمونه برخی از افراد دوست دارند که ماگ یا فنجان سرامیکی که تهیه می‌کنند دارای دهانه بزرگتری باشد، در صورتی که برخی دیگر این ویژگی را مدنظر قرار ندارند. از این رو ماگ و فنجان‌ های سرامیکی در ابعاد مختلفی را پیش روی شما قرار دادیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.


نحوه انتخاب فنجان و ماگ سرامیکی


دکوراتیو و خاص


ماگ و فنجان سرامیکی علاوه‌بر جنبه کاربردی ویژه‌ای که دارند، یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین آیتم‌های دکوراتیو در دکوراسیون شما نیز به شمار می‌آیند. زیرا این ماگ و فنجان‌ها ظاهری بسیار زیبا و خاص دارند و می‌توانند در دکوراسیون شما جا خوش کنند و بدرخشند.


افراد زیادی به ماگ سرامیکی و فنجان‌های سرامیکی علاقه‌مند هستند و کلکسیونی خاص از این وسایل را گرد هم می‌آورند. این افراد به دنبال ماگ و فنجان‌های خاص می‌گردند و انتخاب خود را در میان آن‌ها محدود می‌کنند.

بیشتر بخوانید  نکات مهم برای ست کردن ساعت زنانه


نحوه انتخاب فنجان و ماگ سرامیکی


ماگ و لیوان دمنوش


یکی دیگر از انواع ماگ و لیوان‌ ها، لیوان و ماگ های دمنوش‌ساز هستند. این نوع ماگ ها نیز باید از کیفیت ویژه‌ای بهره‌مند باشند تا پس از قرار گرفتن در معرض آب جوش، صدمه نبینند. یکی از ویژگی‌های اصلی این ماگ ها که باعث می‌شود دمنوش بخوبی دم کشیده شود، برخورداری آنها از درب است.


درون این لیوان‌ها هم محفظه‌ای برای قرار دادن دمنوش تعبیه شده است. می‌توانید دمنوش‌های مورد علاقه خود را در آن بریزید، سپس آب جوش را اضافه کرده و درب آن را بگذارید تا دم بکشد. یکی از ویژگی‌های مثبت این دمنوش سازها نوع طراحی خاص آن‌ها است.


در طراحی و تولید این لیوان‌ها تمامی موارد رعایت شده است؛ برای مثال زمانی که دمنوش را دم می‌کنید و درب آن را قرار می‌دهید، درب به‌صورت کامل بدون باقی ماندن هیچ درزی روی لیوان قرار می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود که دمنوش بخوبی دم کشیده شود.


قهوه خوری ‌های خاص و زیبا


یکی دیگر از انواع فنجان‌ها، قهوه خوری‌ ها هستند. این نوع فنجان‌ها در سایزهای کوچک‌تری طراحی و تولید شده‌اند و مناسب نوشیدن قهوه هستند. رنگ‌های متنوع و خاص آن‌ها باعث می‌شود که براحتی آن‌ها را با آیتم‌های پذیرایی خود ست کنید. این فنجان‌ها از یک نعلبکی زیبا نیز برخوردار شده‌اند که زیبایی آن‌ها را دوچندان کرده است. این فنجان‌ ها گزینه‌ای ایده آل برای اسپرسو هستند.


نحوه انتخاب فنجان و ماگ سرامیکی


فنجان و زیر فنجانی؛ زیبا و کاربردی


یکی دیگر از طراحی‌های خاص و زیبا در عرصه فنجان، طراحی زیر فنجانی هماهنگ با آن است. این ایده بسیار جذاب بوده و مورد رضایت بسیاری از افراد نیز واقع شده است. زیرا زیرفنجانی هماهنگ با فنجان دارای فضای کافی برای قرار دادن انواع شیرینی یا تنقلاتی است که قصد دارید در کنار نوشیدنی خود بنوشید.

بیشتر بخوانید  دکوراسیون کریسمس ارزان ولی خلاقانه


این فنجان و زیر فنجانی انتخاب خاص برای زمانی است که شما مهمان دارید. در واقع اگر چای، قهوه یا دمنوش مهمان خود را در چنین فنجان شکیلی برای او بیاورید، حس بسیار خوبی را به او القا کرده‌اید. چراکه این فنجان‌ها در کنار کیفیت مطلوب و بالای خود دارای ظاهری چشمگیر و خاص هستند.


ماگ و فنجان سرامیکی دست ساز را از کجا بخریم؟


فروشگاه اینترنتی جویا تنوع لازم را برای انتخاب مجموعه مناسب، متناسب با سبک فعلی فضای خانه شما را دارد. گزینه‌های بسیاری وجود دارد که علاوه‌بر کاربردی بودن آن‌ها، برای هدیه دادن نیز مناسب هستند. فرقی نخواهد کرد که آشپزخانه یا فضای پذیرایی شما یک سبک سنتی داشته باشد، یا قصد داشته باشید بیشتر به سمت یک مجموعه پذیرایی مدرن و معاصر بروید، می‌توانید با خرید ماگ و فنجان سرامیکی دست ساز احساس خاص و دلنشینی به فضای خود ببخشید.


صرف‌نظر از قیمت مناسب، تنوع گوناگون، امکان تعویض تا یک هفته، ارسال سریع و ایمن، گارانتی کیفیت و اصالت محصول، تضمین دریافت محصول سالم و خرید عمده، امکاناتی هستند که جویا در اختیار شما قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش جویا با شماره ۰۲۶۳۲۴۰۱۴۵۴ تماس بگیرید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *