مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فال روزانه یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت ثور (Tarus)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
لجاجت و پافشاری بر انجام اعتقادات خود، اطرافیان شما را آزار می‌دهد. به خواسته‌های دیگران نیز احترام بگذارید و اجازه دهید در تصمیم‌گیری‌ها دیگران نیز مشارکت داشته باشند. به سلامت خود به خصوص سلامت پوست خود این روزها توجه بیشتری کنید تا دچار آسیب نشوید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز توانایی فکر کردن در مورد کارهای آینده را ندارید پس بهتر است برنامه ریزی کردن برای رسیدن به اهداف را به روز دیگری موکول نمایید. اصلا بهتر است در خانه بمانید و استراحت کنید. ذهن‌تان را آزاد گذارید، کمی نقاشی بکشید، غذای مورد علاقه‌تان را بپزید و یا فیلم ببینید. استراحت امروز شما می‌تواند انرژی مضاعفی را برای روزهای آینده به شما بدهد. امروز مهربانی در وجودتان سرشار شده است، این عشق و عطوفت را با معشوقه‌تان به اشتراک گذارید. زندگی بسیار کوتاه است پس از آن لذت ببرید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
به طوری کلی فردی درونگرا و گوشه‌گیر هستید ولی امروز روی دیگر شما خود را به اطرافیان نشان خواهد داد. امروز دوستانتان علاقه مند به شنیدن حرف‌هایتان هستند حتی ساعت‌ها پای صحبت دلنشین شما خواهند نشست. خودتان هم تعجب کرده‌اید ولی امروز روز شماست. اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را به خوبی نشان دهید. از گفتن علاقه‌تان به فردی که دوستش دارید نترسید. این رفتار، شما را از هدفتان دور خواهد کرد. قلبتان را برای لمس عشق بازگذارید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز حال و هوایتان رو به بهتر شدن خواهد رفت و پروژه های شخصی و حرفه ای که در حال حاضر در دست اقدام دارید به خوبی پیش می روند و همین باعث شده که احساس آرامش خاطر پیدا کنید و به برنامه ریزی های تازه تشویق شوید. شما امروز دوست دارید از طرف مقابلتان فاصله بگیرید تا بتوانید تا جای ممکن از دردسرهای احتمالی فاصله بگیرید. این که بخواهید خودتان را از جنگ و دردسر دور نگه دارید کاملا منطقی است. با این حال اگر به درون جنگی کشیده شدید که از آن فراری بوده‌اید مواظب باشید بی آن که چیزها را برای خودتان بزرگ نکنید از حق خود دفاع کنید. در غیر این صورت برای خودتان مشکلات بیشتری به وجود خواهید آورد.

بیشتر بخوانید  شیمی در نبرد خواهران عجیب پیروز می شود. ناهید کیانی در نبرد با ایرانیان شکست خورد

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز کمی احساس بی قراری و استرس دارید. بهتر است از خوردن مواد محرکی مانند قهوه خودداری کنید و بعدازظهر خود را در رختخواب بگذرانید و کمی استراحت کنید. استرس زیاد به شما هیچ کمکی نمی‌کند. اگر مراعات کنید حال شما تا عصر بهبود می‌یابد. باید از خودتان سوال کنید که چرا انقدر مضطرب هستید و به دنبال بهترین راه برای آرام کردن خود باشید. پیاده‌روی با عشق زندگی تان در مکانی سر سبز و صحبت کردن در مورد زمینه هایی که به آن علاقه دارید، در تغییر حال شما موثر خواهد بود.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
ارتباط برقرار کردن برایتان سخت شده است اما همه تلاش تان را بکنید تا پیوندتان با دیگران گسسته نشود. زیرا تنها از راه ارتباط با دیگران است که می‌توانید اطلاعات تان را گسترش دهید. در جاهایی که تصمیم گیری برایتان سخت می‌شوید و نمی‌توانید از میان چند راه یکی را انتخاب کنید، از دلتان کمک بگیرید و با اطمینان همان راه را بروید. اگر مدام نگران پشت سرتان باشید، از سرعت تان کاسته خواهد شد و دیرتر به هدف تان می رسید. اگر به فکر فروش یک یا چند تا از دارایی تان هستید، امروز برای فروش آن اقدام کنید که موفق خواهید شد.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
در حال حاضر تمام جنبه های مختلف زندگیتان دارند به خوبی پیش می روند. فعالیت های حرفه ای، اقتصادی و به ویژه روابط عاطفیتان همگی دارند به سوی موفقیت پیش می روند. حالا که همه چیز تا این حد روبراه است شاید به این فکر بیفتید که از فرصت استفاده کرده و کارهایی مانند ادامه تحصیل و یا پیدا کردن حرفه ای جدید و پردرآمد را در برنامه خودتان قرار دهید. از چه خجالت می کشید؟ دست به کار شوید! آخرین باری که توانسته اید همراه با همسرتان به تنهایی وقت بگذرانید چه زمانی بوده است؟ آیا تمام وقت خود را صرف بچه ها و کارهای روزانه می‌کنید یا برای رابطه زناشویی خود نیز به اندازه کافی وقت می‌گذارید؟

بیشتر بخوانید  تفاهم نامه همکاری بیمه مرکزی با ارتش امضا شد

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز شانس در خانه شما را می‌زند، بهتر است منطق خود را کنار بگذارید و از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید. فردی را ملاقات می‌کنید که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می‌کند، شاید کار تازه‌ای به شما پیشنهاد یا حتی افرادی را به شما معرفی کند که در آینده بر زمینه کاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد. قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونی تان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، امروز که از عشق سرشار هستید، برای حل این مشکل قدم بردارید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز در انتظار یک ماجراجویی بزرگ هستید که پیش خودتان خیالتان راحت است که حتما به وقوع خواهد پیوست، با این حال برای تجربه چیزهای تازه چندان آماده نیستید و این تضاد میان هیجان و شک و تردید شما باعث خواهد شد لذت زیادی از این همه شور و هیجان ذکه وجودتان را در بر گرفته است نبرید. با این حال هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، شما به اندازه کافی وقت خواهید داشت که قبل از شروع این سفر ماجراجویانه همه جوانب را در نظر گرفته و آماده سازی های لازم را انجام دهید. این کار علاوه بر این که ریسک کمری برای شما به همراه خواهد داشت باعث احساس رضایت و خشنودی شما نیز خواهد شد.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  نان به زودی گران می شود / مسئولان بازنشسته می شوند!

دی ماهی عزیز…
امروز دیگران به چشم شما افرادی لجوج و یک دنده می‌آیند، اما مراقب باشید، شاید آنها می خواهند میزان سازگاری و تحمل شما را بسنجند. اطرافیان تان شما را فردی مهربان، دلسوز و با گذشت می بینند و در مواقع نیاز به شانه های شما تکیه می‌کنند. یادتان باشد هر چه رفتارتان با دیگران بهتر باشد، انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد. بهتر است به جای بحث مداوم با شریک زندگی تان، کمی به خودتان فرصت دهید. توصیه می‌کنیم برای تغییر حال و هوایتان، دو بلیط تهیه کنید و به سینما بروید یا شام خود را در رستورانی زیبا میل کنید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
شما تمام چالش‌های اخیر را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته اید و حالا آماده پرواز هستید و می‌توانید با قدرت تمام به سوی مقصد مورد نظرتان پیش بروید. با این حال باید مواظب باشید که در انتخاب هدفتان اشتباه نکنید و یک شیء براق را به اشتباه طلا نپندارید. امروز جنبه ماجراجوی وجودتان فعال شده است. شاید دلتان بخواهد همراه با دوستانتان بانجی جامپینگ، پینت بال و یا ورزش های مهیج دیگر را امتحان کنید. شاید هم بخواهید سرتان را با کارهای جدید دیگری که ریسک کمتری دارند گرم کنید. اکنون زمان خیلی خوبی برای انجام یک کار تازه می‌تواند باشد. فقط قبل از شروع هر کاری از تمام زیر و بم آن اطلاع حاصل کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز به نظر دیگران بسیار جذاب شده‌اید و به راحتی می‌توانید در هر مسئله‌ای آن‌ها را قانع کنید. اگر کمی در رفتارتان ملایمت بیشتری به خرج دهید قطعا نتایج بسیار بهتری دریافت می‌کنید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که مجبور شدید انتظارات خود را پایین بیاورید ناراحت نشوید، زیرا پاداش مادی یا معنوی بزرگتری از جای دیگری دریافت خواهید کد که آن را جبران خواهد کرد. همیشه بهترین چیزها را برای خود آرزو کنید ولی انتظار بدترین‌ها را هم داشته باشید تا اگر خدای نا کرده مشکلی پیش آمد بتوانید به مقابله با آن بپردازید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *