مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تفاهم نامه همکاری بیمه مرکزی با ارتش امضا شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی مهندس مجید بهزادپور مدیرکل حراست مرکزی در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور امیر دریادار حبیب سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر محسن گلسرخ حق رئیس سازمان اقتصاد ارتش برگزار شد. مقاومت، تبیین محورهای ضروری این تفاهم نامه، تبیین ابعاد امنیت و سه محور مهم فعالیت صنعت بیمه پرداخت.

بهزادپور «بیمه» را عمده ترین فعالیت صنعت بیمه برشمرد و گفت: در حال حاضر در کشور 70 حوزه بیمه تعریف شده توسط شرکت های بیمه به مردم ارائه می شود.

رئیس کل بیمه مرکزی موضوع «سرمایه گذاری» را یکی دیگر از شاخه های صنعت بیمه برشمرد و با اشاره به جمع آوری سرمایه گذاران خرد به عنوان وجه تمایز اصلی این بخش از حوزه هایی مانند بانک ها و بازار سرمایه، گفت: بخش فعالیت در سراسر جهان تحت صلاحیت شرکت بیمه است و این صنعت به دلیل بررسی دقیق حساسیت ها و جوانب مختلف، نقطه سرمایه گذاری قابل اعتمادی است.

بهزادپور با تشریح «ارزیابی و مدیریت ریسک» به عنوان سومین محور فعالیت بیمه ای، اظهار کرد: با توجه به اینکه ارزیابی ریسک عامل مهم و مؤثری در تمامی حوزه های سرمایه گذاری است، پیشنهادات مختلفی از سوی صنعت به دولت ارائه شده است که باید اتخاذ شود. مزیت. برخی از امکانات این حوزه از جمله تعیین ارزیابی ریسک در یک سند تحریریه ارائه شده است.

وی ادامه داد: مجموعه فعالیت های بیمه ای در کشور مشروط به تعریف 22 وظیفه بیمه ای برای اولین بار در سند تحول دولت شد و معتقدیم بیمه توانسته است به عنوان یک ضرورت زیرساختی به جامعه ارائه شود. اقتصاد.

بیشتر بخوانید  آمریکا: چین باید مثل روسیه در گفت‌وگوی ثبات استراتژیک شرکت کند

رئیس کل بیمه مرکزی توجه به سیاست ها و اولویت های مردمی را یکی از محورهای اصلی سرمایه گذاری در بیمه عنوان کرد و افزود: با این سیاست با توجه به فعالیت های اقتصادی امکان رفع برخی مشکلات را داریم، بیایید کلان را حل کنیم. کشور.

بهزادپور در بخش دوم سخنان خود به بیمه ریسک های بزرگی مانند نفتکش ها و کشتی ها و نفت و پتروشیمی ها با استفاده از فرصت های بیمه داخلی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با تقویت تعاملات و ارتباطات، بیمه و همکاری های بین المللی یکی شده است. از بندهای مهم تفاهم نامه های بین المللی

او ادامه می دهد: ‌ ‌ …

امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ج.ا. آرمی در این برنامه با تشکر از فعالیت های بیمه ای بر لزوم اطلاع رسانی گسترده تر برای ارائه این دستاوردها تاکید و ابراز امیدواری کرد این همکاری بتواند در بهبود عملکرد موثر باشد. بودن

بر اساس این گزارش، در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار محسن گلسرح حق رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش ج.ا گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، ارتش جمهوری اسلامی به عنوان متولی نظام، در علاوه بر تامین امنیت، همکاری های لازم را برای تقویت اقتصاد ملی در چارچوب قوانین و مقررات فراهم می کند.

وی نگرش مثبت بیمه مرکزی برای ایجاد تعامل با سایر نهادها را رویکردی ارزشمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک گام های مثبتی در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه برداشته شود.

بیشتر بخوانید  مشتری جدید کریستیانو رونالدو مشخص شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *