مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نامه عاشقانه الهام چرخنده به همسر طلبه‌اش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

الهام چرخان وی متولد 1357 است. الهام چرخان او با بازی در سریال آوای باران بسیار به شهرت رسید. الهام چرخان او از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخان فرشید نوابی. عاشقانه الهام روهنده برای همسرش را در ادامه می خوانید:

الهام چرخان

او نوشت:

سلام همه چیز در سادگی ناهار امروز خلاصه می شود. سبد پیک نیک در دست تو بود. می رفتی تا جایی راحت، امن، راحت و تمیز پیدا کنی. از دور عبای را تماشا کردم.

در دلم گفتم: خدایا مگه میشه مرد اینقدر بد باشه!

صدام زدی الهام من بیا اینجا.

ما نشستیم…

شما درست روی نیمکت هستید. تو روی من بودی.. درب ظرف ها را باز کردی.. عزیزم.. ممنون خانم..

مثل همیشه اولین لقمه را برای من خوردی.

گونه هایم دوباره سرخ شد.. گفتم؛ برای درد شما، یک کیک سیب زمینی ساده و یک کاسه سالاد آنقدر تشویق و محبت و قدردانی را ندارد که شما را بند بیاورد.

تو چشمام نگاه کردی و گفتی.. و تو؟! این همه راه به محل کار من آمده اید تا در این هوای بهاری در طبیعت با هم ناهار بخوریم. تا آخرین لقمه این ناهار چشم از تو نگرفتم. و در آخرین لحظه که بلند شدیم این عکس را گرفتم…

گفتی: یک نیمکت خالی نقاشی می کنی؟ من خندیدم.

این نیمکت در نگاه اول خالی است. من و تو خاطرات زیادی داریم. نوشته بود.. هوای خوب.. زن های ما از کار خسته شده اند و از حرف های اقتصادی خسته شده اند. گاهی می‌توانیم با کمترین‌ها، به شرط عشق، شادی زیبایی برای خود بسازیم.»

الهام چرخان

همسر سید محمد درویشی الهام چارگنده کیست؟

مشرق نوشت: اقامت من در شهر کربلا طولانی بود و این تصمیم به دلیل کار همسرم گرفته شد، اما در مجموع از حضور در این مکان مقدس بسیار خوشحالم و هر لحظه بهترین اتفاقات برایم رخ می دهد. امیدوارم «امام حسین (ع)» در این شهر از من استقبال کند.

او 3 سال پیش به دلیل علایق فرهنگی و مذهبی به عراق مهاجرت کرد و به همراه همسرش الهام چخنده در شهر کربلا زندگی می کند. خانم چرخنده در شهر کربلا نیز به فعالیت های فرهنگی می پردازد و از زندگی در جوار حرم امام حسین (ع) خوشحال است اما این زوج هجرت نکردند و مدت ها از ایران رفتند و به گفته آقای. کار درویشی، الان در عراق هستند.

الهام چرخان

شغل و سوابق همسر الهام روهنده

بیشتر بخوانید  امروز کدام بازیکنان استقلال تمدید می‌کنند؟

مهاجرت من به عراق به این دلیل نیست که نمی خواهم به کشور برگردم، من به خاطر کار همسرم در این کشور زندگی می کنم، در این مدت بارها به ایران آمدم و دوباره خواهم آمد.

این بازیگر سابق کشورمان چندی پیش با انتشار پستی احساسی خبر ازدواجش را به اشتراک گذاشت:

سلام…

همه چیز در سادگی ناهار امروز خلاصه شد. سبد پیک نیک در دستان شما بود، باید مکانی راحت، امن، راحت و تمیز پیدا کنید. از دور به قامت عباسی نگاه کردم.

تو دلم میگفتم: وای خدا مگه میشه مرد اینقدر بد باشه!!!

صدام زدی الهام من بیا اینجا.

ما نشستیم..

تو روی نیمکت جلوی من بودی.. زمین ها رو باز کردی.. عزیزم.. ممنون خانم..

مثل همیشه اولین لقمه را برای من خوردی.

گونه هایم دوباره سرخ شد.. گفتم؛ برای درد شما، یک کیک سیب زمینی ساده و یک کاسه سالاد آنقدر تشویق و محبت و قدردانی را ندارد که شما را بند بیاورد.

تو چشمام نگاه کردی و گفتی.. و تو؟! حتی در این هوای بهاری در طبیعت به محل کار من آمدید تا ناهار را با هم بخوریم، من تا آخرین لقمه این ناهار نمی توانستم چشم بردارم.

و در آخرین لحظه که بلند شدیم این عکس را گرفتم…

گفتی: یک نیمکت خالی نقاشی می کنی؟

من خندیدم.

در نگاه اول این نیمکت خالی است.خاطرات زیادی برای من و شما به جا گذاشت.نوشت.. وقت بخیر.. همسرانمان از کار خسته شده اند و از حرف های اقتصادی خسته شده اند.گاهی با کمترین ها می توان به خوشبختی خوب دست یافت. شرط عشق به خودمان ایجاد کردن

الهام چرخشی همسر سید محمد درویشی

الهام چرخنده بازیگر و فعال مذهبی ایرانی در 13 تیر 1357 در کاشان به دنیا آمد، تبار بختیاری و از ایل هفت لنگ است.

سه بار ازدواج کرد. در سال ۱۳۷۵ با فرشید نوابی یکی از بازیگران ایرانی ازدواج کرد.

حاصل این ازدواج پسری به نام ارسطو است.

این زوج پس از سال ها زندگی در سال 1993 از هم جدا شدند و پسرش ارسطو با پدرش زندگی می کند.

الهام چرخان

او از همسر اولش پسری به نام شاجان دارد که اطلاعات دقیقی از همسر اولش ندارد

چرخنده پس از جدایی از همسر دومش با سید محمد درویشی که روحانی است و اکنون در کربلا زندگی می کند ازدواج کرد.

الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران با اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای یک حراج خیریه، در ویژه برنامه شهر یکریم شبکه کم صدا و سیما برای همیشه به موفقیت بزرگی دست یافت و برای همیشه جلد چادر را انتخاب کرد. چندی پیش از وضعیت سینما و تلویزیون گلایه کرد و گفت: من چه کار کرده ام که چند سالی است کسی از من دعوت به کار نکرده است؟

بیشتر بخوانید  درآمد ارزی کشور بیش از نیازهای وارداتی است

الهام چارگنده (زاده ۱۳۵۷) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و همسر سابق فرشید نوابی (بازیگر) است. وی پس از پایان تحصیلات خود در رشته معماری، فعالیت هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان ادامه داد. سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصه بازیگری متمایز شد. او همچنین با درخشش در فیلم شب یلدا که اولین بازی او در سینما بود به موفقیت های بزرگی دست یافت.

الهام چرخان

سه سال پس از طلاقش از فرشید نوابی در شهریور 1395، الهام چرخنده که حالا هیچ رسانه ای از او خبر نمی دهد، با انتشار عکسی از دستش با حلقه نامزدی خبر ازدواج سوم خود را اعلام کرد.

اسپینر با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام نوشت:

«نگاه به کنج حرم مطهر و مطهر سیدالشهد علیه السلام…

فروش سریع خودرو و دریافت معامله قبل از دفتر

فروش سریع خودرو و دریافت معامله قبل از دفتر

باید برگردم…

قبلاً روحم در خیابان الاکمی رها شده بود، اکنون قلب و جسم و جان و همه چیز را به گرو گذاشته ام و با چهارده گرم خاک ذغال سنگ نارس بر تن سرد بی جانم به امید شفاعت و همه چیز برمی گردم. خاطرات کوچه ها و کوچه های دلم

شاید روزی زنی سایه که در داستان زینب بود و گوشه لبش از رد پدر حک شده در کوچه های کثیف کربه و بلا خالی بود…

دلم برای دیدن تک تک شما دوستان عزیزم در نزدیکی حرم است…

و چشمی روشن به عنوان یکی از درهای ورودی حرم غیرت خدا با هیجان به سمتم چرخید….

قسمتی از وجودم نوستالژیک شد و تمام غم و قدرت اشکهایم…

آفتابگردان ممکن است از آفتاب خشک و پژمرده شده باشد.

اما خاطره او در چند تصویر به یادگار ماند…

یا باب الحوائج یا غیرت خدا یا قمر العشیره.

خدمتکارت را ببخش…

ساعت من در سرزمین مادری، شبانه روز به نگهبانی مقدس تبدیل خواهد شد…

کاش اسم من را در لیست خدمتکاران قرار می دادی…

خداحافظ کربلا…»

الهام چرخان

خبر بستری شدن الهام روهنده در بیمارستان

چندی پیش خبری مبنی بر بستری شدن الهام روهنده در بیمارستان منتشر شد. این خبر احتمالا به خاطر عکس منتشر شده او در بیمارستان است.

الهام چرخنده با تکذیب خبر بستری شدن وی در یکی از بیمارستان های تهران گفت: خدا را شکر حالم خوب است و برای همه مردم کربلا دعا می کنم.

لازم به ذکر است که الهام چارگنده (زهرایی) چند سالی است که به همراه همسرش در کربلا زندگی می کند. الهام چخنده کاشانی بازیگر 42 ساله به همراه همسرش سید محمد درویشی از ایران به عراق مهاجرت کرد.

بیشتر بخوانید  قطع مکرر برق؛ میوه مقاومت آقای وزیر مقابل نیروگاه‌سازی! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

چغنده درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اقامتش در عراق گفت: سه سال است که به همراه همسرم که کشیش است در شهر کربلا زندگی می کنم و این روزها که مردم به دلیل شرایط بیماری کرونا نمی توانند زیاد سفر کنند. ، نایب الزیاره همه ایرانیان در من کربلایی عزیزم.

وی در این خصوص ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی بود و این تصمیم به دلیل کار همسرم گرفته شد اما در مجموع از حضور در این مکان مقدس بسیار خوشحالم و هر لحظه بهترین اتفاقات برایم رخ می دهد. امیدوارم «امام حسین (ع)» در این شهر از من استقبال کند.

چخنده درباره احتمال بازگشتش به کشور گفت: مهاجرت من به عراق این نیست که نخواهم به کشور برگردم، من به خاطر کار همسرم در این کشور زندگی می کنم، در آن مدت بارها به ایران آمدم. و من دوباره خواهم آمد

وی درباره فعالیت های خود در شهر کربلا گفت: در این شهر عزیز در حد توانم به فعالیت های فرهنگی می پردازم. به هر حال هر جا که فرصت خدمت به «امام حسین (ع)» باشد، سر به سرم می روم، خوشحالم از وضعیتم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

لازم به ذکر است مدتی است که اخباری مبنی بر مهاجرت الهام گرهنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می شود و این بازیگر سینما و تلویزیون امروز دلیل مهاجرت خود به عراق را کار همسرش اعلام کرد و پس از آن باز خواهد گشت. به ایران

همسر الهام روهنده کیست؟

سید محمد درویشی کشیش ایرانی با تحصیلات حوزوی است که سه سال پیش با الهما چارقنده بازیگر سینما و تلویزیون و از فعالان مذهبی حوزه حجاب ازدواج کرد و اکنون در کربلا زندگی می کند.

الهام روهنده متولد 1357 الهام گرهنده با بازی در سریال آوای باران بسیار معروف شد. الهام گرهنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق فرشید نوابی الهام گرهنده است. الهام روهنده چند سالی است که با همسر روحانی خود در کربلا زندگی می کند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *