مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش پزشکی قانونی به زنده بودن «حسین عبدالباگی» مالک متروپل

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: درباره حسین عبدالباگی مالک متروپل گفته شد جسد الباگی است یا خیر؟ ما این موضوع را بررسی کردیم و از نزدیکان وی نمونه گرفتیم و بر اساس آن نمونه ثابت کردیم که این فرد عبدالبکی است و رسانه های خارجی حرف هایی زده اند و افراد غیرمتخصص و ناآگاه در زمینه ژنتیک اظهار نظر کرده اند، مناسب است.

عباس مسجدی درباره نبش قبر مجید عبدالباچی برادر مالک متروپل گفت: نبش قبر برادر مالک متروپل ربطی به ما ندارد زیرا به صورت غیرمجاز، غیرقانونی و غیرقانونی صورت گرفته است. راه غیرقانونی است و هیچ مکاتبه ای در این خصوص نداشته ایم.

وی درباره برخی شایعات و شبهات پرسید که آیا حسین عبدالباگی مالک متروپل زنده است؟ وی گفت: موفق به گرفتن نمونه های سالم از مادر، همسر و فرزندان وی شدیم و در کمتر از 48 ساعت در این خصوص اظهار نظر و به مقام قضایی اطلاع دادیم. البته با توجه به اظهارنظرهای غیرکارشناسی افراد غیرمسئول در حوزه ژنتیک، توضیحات علمی و فنی از سوی روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی و رئیس بانک ژنتیک ارائه شد.

ما مسئولیتی در قبال اطلاعات در موارد خاص نداریم

مسجدی تاکید کرد: ما در موارد خاص مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی نداریم زیرا زیر مجموعه دستگاه قضایی هستیم و این اطلاعات در اختیار قاضی است. زیرا ما مسئول بخشی از پرونده هستیم.

مثلاً پرونده فردی به ما می رسد و ما موضوع را بررسی می کنیم و می گوییم علت مرگ خودکشی است، اما تحقیقات پلیسی نداریم و ممکن است موضوع تحقیقات پلیس خودکشی باشد. به همین دلیل باید نظر کارشناسان ما و پلیس بررسی شود و در نهایت علت مرگ مشخص شود.

بیشتر بخوانید  فوتبال ساحلی ایران چگونه پیشرفت کرد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *