مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ناشنوایان هم می‌توانند با پلیس +۱۰ تماس بگیرند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا،سردار سرتیپ حسین اشتری درباره راه اندازی این سامانه پیامکی افزود: ارائه خدمات به مردم همه ساله ارتقا پیدا می‌کند و به مرور زمان این ارائه خدمات گسترش بیشتری پیدا کرده است.

وی گفت: یکی از نیاز‌هایی که حس می‌شد و اکنون وجود دارد و ما باید آماده پاسخگویی به آن‌ها باشیم، بحث ناشنوایان عزیز یا کسانی است که افت شنوایی دارند و نمی‌توانند با گوشی تلفن، با پلیس ارتباط بگیرند و خوشبختانه با کاری که در مرکز فوریت‌های پلیس و معاونت عملیات انتظامی صورت گرفته امروز ناشنوایان ما نیز به راحتی می‌توانند با پلیس + ۱۰ هر استان تماس بگیرند و پیامک، ارسال و ارتباط با مرکز فوریت‌های پلیس را برقرار کنند که در این خصوص اپراتور‌های توانمند و آموزش دیده‌ای مشغول به کار هستند.

سردار اشتری ادامه داد: همکاران در کم‌ترین فرصت به درخواست‌هایی که از مجموعه پلیس می‌شود، رسیدگی می‌کنند و در سراسر کشور فرماندهان ما برای پاسخگویی حضور دارند و این سامانه‌ای که اکنون راه اندازی شد بدون مشکل مسیر توسعه خود را ادامه خواهد داد.

وی گفت: فرمانده انتظامی تلاش می‌کند هیچ کسی نباشد که نیاز و درخواستی از پلیس داشته باشد، اما نتواند با ما ارتباط برقرار کند و پلیس امروز در همه عرصه‌ها پیشتاز است و خدمت می‌کند.

سردار اشتری افزود: در همین دوره سرمای هوا و برف و باران نیز همکاران ما در همه محور‌ها به صورت شبانه روزی در حال خدمت بودند و با سیلی که در جنوب کشور آمد، همکاران در این عرصه نیز حضور دارند و به مردم امدادرسانی و خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید  تیم زینالی و فرزامی در مسابقات تنیس با 1000 امتیاز در قسمت دو نفره قهرمان هستند - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

وی ادامه داد: با توجه به اعتمادی که مردم به پلیس دارند، یک مجموعه بزرگ خدمت رسانی در کشور داریم، اعتماد مردم نیز افزایش پیدا کرده است و از پیشنهاد‌ها و راهکار‌های مردمی استقبال می‌کنیم تا بهتر خدمت رسانی کنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور تاکید کرد: البته ارتباط ما دوسویه است و سعی می‌کنیم روز به روز ارتباطات را ارتقا دهیم و از همه عزیزانی که تلاش کرده اند این ارتباط بین نیروی انتظامی و مردم برقرار شود؛ به ویژه رسانه ملی، تشکر می‌کنیم.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *