مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امکان سفر به جام جهانی قطر با ماشین شخصی وجود داشت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره آمادگی زیرساخت های کشور برای ایجاد خطوط کشتیرانی بین ایران و قطر تا آبان ماه گفت: زیرساخت ها آماده راه اندازی خطوط است. “

در حال حاضر دو مسیر کیش برای قطر و بوشهر برای قطر در اولویت ایجاد خط کشتی هستند، البته امکان تردد دریایی به قطر از سایر بنادر را داریم و اگر تقاضا برای سفر زیاد باشد این مسیرها خواهد بود. ایجاد.

وی افزود: بنادر کیش و بوشهر قابلیت جابجایی مسافران به بنادر قطر را دارند و برای راه اندازی خط مسافری در بنادر دیگر مانند هرمشهر و کشم نیز امکانات مورد نیاز است.

با توجه به آمادگی پایانه مسافربری دریایی بوشهر و نزدیک بودن این بندر به قطر، اولویت راه اندازی این خط بود.

عباس نژاد فاصله دریایی ایران و قطر را کمتر از 5 ساعت عنوان کرد و گفت: البته زمان و زمان تردد بین این بنادر به سرعت کشتی بستگی دارد، اما اگر تردد توسط کشتی های تندرو انجام شود، زمان تردد بین این بنادر بستگی به سرعت کشتی دارد. فاصله بین دو پورت حدود 4. تا 5 ساعت است.

پایین ترین قیمت بلیط

موضوع مهم در ایجاد خطوط کشتیرانی مسافری بین ایران و قطر، قیمت بلیط سفر است. با توجه به اینکه آنها متقاضی کشتی های طبقه متوسط ​​هستند، قیمت بلیط نقش مهمی در کاهش هزینه های این نامزدها برای تماشای جام جهانی دارد.

مدیرکل دریانوردی و سازمان های دریانوردی در خصوص قیمت بلیت سفرهای دریایی از بنادر جنوبی ایران به قطر گفت: تلاش ما این است که در ایام جام جهانی به قطر سفر کنیم تا حداقل قیمت بلیت پروازهای قایق را در نظر بگیریم. “

بیشتر بخوانید  کدام فعالیت آتاریس غیرقانونی است؟

البته قیمت ها به شرایط و مسائل مختلفی بستگی دارد اما قطعا قیمت کمتر از سایر شکاف های تحویل خواهد بود. نوع کشتی، زمان بازگشت، امکانات ارائه شده در تعیین قیمت بلیط لحاظ شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *