“مولوی غدیر”؛ به جشن های خانه سالگرد امیر مومنان (ع) خوش آمدید


به گزارش ایرنا ، فرهنگسرای اخلاقی روز یکشنبه اعلام کرد مشاور رئیس و مدیرکل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به لزوم احیای سنت امام در بزرگداشت عید غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعه گفت: در به منظور ترویج فرهنگ اجتماعی همدلی و شور و نشاط در متن خانواده ها ، ویژه برنامه “مولوی غدیر” با شعار و هشتگ # مولوی-غدیر-دوست دارم-در فضای مجازی برگزار می شود.

مهدی وکیلی پور ، تزئین ، تزئین و نظافت محیط خانه و نصب پرچم در بیرون از خانه توسط اعضای خانواده ، تهیه بهترین غذا برای خانواده عید غدیر ، تهیه هدایا و عیدی برای همسر تا آنجا که پدر و فرزندان می توانند ، شامل بخشهایی از برنامه مولوی غدیر ، اعلام کرد که خانواده ها می توانند عکسهایی از اقدامات مشابه را به شماره 09216545784 واتساپ ارسال کنند تا در صفحه مجازی امیدهای فردا قرار دهند.

وی گفت: خانواده ها همچنین می توانند اقدامات عید سعید قربان را با هشتگ # مولای_غدیر # همیشه_امیر # من_مولای_غدیر را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی بارگذاری کنند و صفحه امیدهای فردا را به آدرسomidhayefarda برچسب گذاری یا برچسب گذاری کنند

وکیل پور ، تولید و انتشار عکس نوشته شده با موضوع غدیر خم ، تولید محصولی برای تاریخ مجازی و ویدئو با رویکرد نقش هر اثر در اشاعه فرهنگ استان ، تولید محصول مجازی در قالب های مختلف و انتشار صفحات مجازی بخشهای دیگر برنامه مولوی غدیر است. “توضیح داد.

دبیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری جهاد تهران افزود: جلب مشارکت مردم در تهیه بسته های غذایی و معیشتی ایتام سادات ، تهیه بسته “حدیث نگار” توسط امیرالمومنین (ع) برای انتشار در فضای مجازی و همسویی با شعار “# من_مولایی_غدیر را دوست دارم” همکاری مراکز فرهنگی در تهران بخشی دیگر از این برنامه است.

به گفته وکیلی پور ، علاوه بر فضای مجازی ، تبلیغات این برنامه در ساختارهای تبلیغاتی شهری و مناطق پل نصب می شود.

رئیس گروه داوطلبان در ستاد خادم منتظر در شهرداری تهران زمان اهدای جایزه به برندگان این برنامه را در هفته دوم آگوست اعلام کرد و پس از ارزیابی هیئت داوران ، لوح های تقدیر و جوایز نقدی به برندگان در انواع مختلف اهدا می شود بخش های برنامه.

بیشتر بخوانید  صحبت های معاون اول رئیس‌جمهور درباره حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ +ویدئو

دبیرخانه ویژه مولای غدیر در خیابان پیروزی ، خیابان شکوفه ، خیابان شهید کاظمی ، جنب پارک گلزار در فرهنگسرای اهلاک واقع شده است.

برگزاری جشنواره داستان نویسان غدیر کودک و نوجوان

مرکز فرهنگی اخلاق به مناسبت عید سعید قربان با محوریت واقعه غدیر خم همراه با آموزش قصه گویان در فضای مجازی ، جشنواره قصه گویی غدیر را برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

دبیر اجرایی جشنواره راویان غدیر بیان واقعه غدیر خم و معرفت شناسی زندگی امام علی (ع) و استفاده از هنر روایی اصیل و کهن در تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی و علوی و ایجاد انگیزه و پرورش کودکان و نوجوانان را ذکر کرد. شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی.

مرضیه خسروی بروجنی به جشنواره قصه گویان غدیر گفت: دختران و پسران (7 تا 11 سال) و نوجوانان (12 تا 18 سال) می توانند ویدئویی از قصه گویی خود توسط غدیر خم تا 7 مرداد را تماشا کنند. حادثه غدیر خم را به شماره 09216545784 واتس اپ ارسال کنید تا در صفحه مجازی “امیدهای فردا” رسیدگی شود
omidhayefarda برای انتشار یا انتشار داستانهای خود در فضای مجازی و ذکر یا علامت گذاری صفحه “امیدهای فردا”.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با هنر داستان نویسی ، این بسته آموزشی شامل مباحثی در زمینه تاریخ قصه گویی ، آداب مجلس و روش های نقش آفرینی ، آداب مجلس و تحلیل شخصیت در قالب فیلم با حسین طاهری و داستان درباره گادیر هوم توسط هنرمندان. “جملات محمدرضا معجونی ، فهیمه باروچی و محمدعلی جلیلی نیز به نفع علاقه مندان به کودکان و جوانان در صفحه مجازی امیدهای فردا تهیه و تدوین و بارگذاری شده است.

بیشتر بخوانید  اینستاگرام در هر کشور چقدر محبوب است؟

خسروی بروودژنی تسلط بر متن داستان ، دور زدن موضوع ، قدرت بیان ، صحت اجرا و سطح ارتباط با مخاطب را از ویژگی های قاضی عنوان کرد که در صورت نیاز از مزیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. برای اجرای یک داستان مانند لباس و عصا.

رئیس فرهنگسرای اخلاق گفت: در هر رده سنی فیلم های ارسالی ، براساس معیارهای ارزیابی توسط هیئت داوران ، پنج نفر انتخاب شدند که جوایز 35 ، 30 ، 25 ، 20 ، 15 میلیون ریالی با لوح تقدیر دریافت کردند. سپاس ، به ترتیب ، و سه نفر. اگر فیلم قصه گویی آنها در وب سایت امیدها برای فردا محبوبیت بیشتری کسب کند جوایز ویژه اهدا می شود.

دبیرخانه جشنواره قصه گویان غدیر در فرهنگسرای اخلاق واقع شده و شماره تلفن 33355036 و شماره واتساپ 09216545774 آماده پاسخگویی به س questionsالات مخاطبان هستند.

راه اندازی اسکن “برادرانه” در فرهنگسرای اندیشه

همزمان با عید سعید قربان ، مرکز فرهنگی اندیچ یک حرکت مجازی “برادرانه” ایجاد کرد تا روح وحدت و همدلی را در بین مسلمانان تقویت کند.

عید غدیر بزرگترین روز شیعیان و عید ولایت است ، روزی که پیامبر گرامی اسلام (ص) ، فرمانده مومنان ، حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین و وارث خود برای مسلمان معرفی کرد. رهبری.

اخوان یکی از سنت های باستانی است که از آغاز اسلام وجود داشته است و بسیاری از مسلمانان برای نشان دادن اتحاد و دوستی خود با یکدیگر برادری می کنند.

همزمان با عید غدیر خم ، فرهنگسرای اندیشه برای احیای سنت برادری بین شیعیان و عاشقان اهل بیت (ع) و تقویت روحیه همبستگی و اتحاد میان مسلمانان جهان ، جنبشی “برادرانه” راه اندازی کرد.

این اسکن مجازی در فرم ویژه برنامه “برادرانه” و “آینه با آینه” است که در آن علاقه مندان می توانند یک فیلم یا عکس یک دقیقه ای از خود را با یکی از برادران مذهبی پیوستن به اخوت برای اندیشه فرهنگی مشاهده کنند شماره مرکز و واتس اپ 09037468487 (با شماره تماس و اطلاعات شخصی کامل).

بیشتر بخوانید  ویدیو| عزیزی خادم: اگر موضوع حق پخش حل شود، امید داریم در مقدماتی جام جهانی میزبان باشیم

اجرای ویژه برنامه “با کاروان غدیر”

ویژه برنامه “با کاروان غدیر” همزمان با تعطیلات عید قربان و غدیر (دهه امام و ولایت) از فرهنگسرای ابن سینا از 25 مرداد به مدت پنج روز در 6 مکان در تهران اجرا می شود.

این کارناوال شاد هر روز از ساعت 16 تا 21 در میدان امام حسین (ع) ، خیابان پیروزی ، بلوار آیت الله کاشانی ، 30 متری نارمک ، فرهنگسرای اشراک ، بازار دوم نازی آباد برگزار می شود.

در این برنامه که به منظور ترویج فرهنگ علوی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره غدیر و ادای احترام به ولایت طراحی شده است ، کاروان شتران با نوازندگان ملبس به سبک و لباس در منطقه حرکت می کنند از اسلام اولیه مداحی ها و ابیات غدیر با عید غدیر خم فضای شهر را همراهی می کند.

شهروندان تهرانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در اکثر موارد در خانه می مانند و از برگزاری جشن های عمومی برای عید غدیر محروم هستند ، در کارناوال مقابل درب منازل و پنجره های آپارتمان خود شرکت می کنند.

مسیرهای کارناوال خوشبختی با کاروان غدیر:

دهمین انتشار ویدیوی ستاره

به مناسبت میلاد مبارک امام هادی (ع) ، کتابخانه فرهنگسرای خانواده عکس “ستاره دهم” را در فضای مجازیKetabkhanekhanevade منتشر کرد.

این فیلم از کتاب “سفر به زندگی امام هادی (ع)” نوشته شده توسط سید محمد صالحی به منظور گسترش و تعمیق دانش شهروندان از الگوهای دینی ، گسترش فرهنگ صبر ، صبر ، احترام ، آرامش و آرامش مهربانی در روابط شخصی و اجتماعی اعضای خانواده.

کتاب “سیری در زندگی امام هادی (ع)” با ذکر فضای سیاسی حاکم در زمان امام و موضع گیری وی در برابر حکام و نیز اصحاب و اندرزها به موضوعاتی از جمله ولادت این امام می پردازد. امام هادی (ع).

دیدگاهتان را بنویسید