مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

موضوعات داغ “فارس من”؛ از واکنش شهروندان به تخریب مناطق سبز به مشکل آب روستاها

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش آژانس فارس از سامانه اردبیل مرا مسخره کن سیستمی است که مشکلات و خواسته های مردم را می پذیرد و آنها را با کمک مردم در فضای مجازی منتشر می کند و مشکل را با کارمندان مربوطه پیگیری می کند. در این گزارش ، به خواسته های اردبیلیس در این هفته خواهیم پرداخت.

تاکنون مردم استان اردبیل صدها موجودیت را در سیستم فارس من ثبت کرده اند. از آب ، جاده ، برق و تلفن گرفته تا جلوگیری از تخریب محیط زیست و این هفته از کل کشور س askedال کردیم.

موضوعات بحث برانگیز می توانند: تخریب مناطق سبز حیاط علی کاپو و آنرا به کوچه تبدیل کنید و دستگاه های پرداخت الکترونیکی اتوبوس شهری خاموش هستند وی البته خاطرنشان كرد كه كمبود آب در روستاها هنوز در سیستم فارس من ثبت شده است ، مشكلی كه این روزها در هوای گرم تابستان به چالشی بزرگ تبدیل شده است.

اولین درخواست: جلوگیری از تخریب مناطق سبز منطقه عالی کاپو

میدان عالی کاپو یکی از مهمترین میادین و مرکز شهر اردبیل است ، عالی کاپو به مقبره شیخ صفی الدین اردبیل مشهور است و سالانه هزاران گردشگر و گردشگر را به این شهر می کشاند. مرا مسخره کن خبر تخریب یک پارک در این منطقه اعلام کرد به محض رسیدن موضوع به حمایت 50 ، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

در این جستجو آنها نوشتند؛ گفته می شود شورای ترافیک می خواهد به بهانه ایجاد کوچه ، تنها فضای سبز را در عالی کاپو اردبیل که روبروی امامزاده صالح و جنب مسجد ملامومان است از بین ببرد.

بیشتر بخوانید  دلیل نام گذاری جالب محله معروف اقدسیه تهران + تصویر

در حالی که 5 متری از این طرف ، یک کوچه دو متری وجود دارد که می تواند متعلق به اداره راه و شهرسازی باشد ، با خرید خانه ای در کنار گذرگاه و پرداخت هزینه آزاد سازی آن برای جلوگیری از تخریب مناطق سبز و درختان به سمت رهاسازی کامل در مقابل مجموعه قدم بگذارید. شیخ صفی نزدیک شد.

پیشنهاد 2: چرا صندوق های الکترونیکی اتوبوس ها کار نمی کنند؟

از آغاز ویروس کرونا وسایل حمل و نقل عمومی نیز دستخوش تغییراتی شده است که یکی از آنها خاموش شدن دستگاه های فروش بلیط الکترونیکی است که البته وقتی دلیل این امر را از رانندگان می پرسیم ، شرکت اتوبوسرانی را مقصر می داند.

یکی از شهروندان موجودیت فوق را در سیستم فارس من اردبیل ثبت کرده و خواستار پیگیری این مشکل شد. انتقاد می کنند.

از دادستان افتخاری خواسته شد تا با این تخلف آشکار رانندگان اتوبوس مقابله کند و از هزینه های دریافتی مردم نیز مراقبت کند.

سومین درخواست: ساکنان روستای زنگبار در شهر گرمی از کمبود آب رنج می برند

و دوباره آب ، دوباره مشکل آب در یکی از روستاهای شهر گرمی در سیستم فارس من ثبت شده است. با افزایش دمای هوا در اردبیل ، مشکلات کمبود آب در روستاهای اردبیل روز به روز در حال افزایش است. اهالی روستا نیز درصورتی که پاسخی از بخشدار و حتی مسئولان استانی دریافت نکنند مشکل خود را در فضای مجازی مطرح می کنند تا خبرنگاران با اقدامات خود کارمندان را تحت فشار قرار دهند.

در متن این درخواست آمده است: ساکنان روستای زنگبار ولسوالی گرمی ولسوالی موران به دلیل کمبود آب و کم لطفی کارمندان مربوطه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید  اگر این ۹ نشانه را دارید باید خودتان را بیشتر دوست داشته باشید

سالهاست که ساکنان این دهکده مرزی چشم از تلاش مقامات استانی و شهرستانی بسته اند ، اما پاسخ مناسبی دریافت نکرده اند. این کربلا در استان اردبیل است. روستایی که مراسم مذهبی را در منطقه موران تبلیغ می کند. صدای بچه های تشنه این روستا باشید.

بیان چهارم: شکستگی لوله و هدر رفتن آب در اصلاندوز

پس از کمبود آب و تأکید بر صرفه جویی ، مردم نسبت به هدر رفت آب حساس شده و با خوشحالی واکنش نشان دادند ، اگر اعتبارات لازم برای نوسازی سیستم آبرسانی اختصاص یابد ، این مشکل اصلی طی چند سال حل خواهد شد.

درخواست پنجم: فعالیت های ورزشگاه الغدیر اردبیل در طول روزهای تاجگذاری باید بررسی شود

در این جستجو ، آنها همچنین گفتند: مجموعه ورزشی الغدیر ، واقع در خیابان جدید اردبیلی بعد از دانشگاه اجرای قانون امین هر روز بدون رعایت پروتکل های بهداشتی باز است. لطفاً دلیل باز بودن این ورزشگاه را بررسی کنید.

در سیستم فارس من تمام تلاش ما انتقال مشکلات و موضوعات مردم به مسئولان است ، از این پنجره سعی داریم با پیگیری مداوم مشکلات استان ، شهرستان و مردم را برطرف کنیم.

انتهای پیام / 3463 /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *