مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مورچه خوار و 2 فیلم دیگر به اکران سینما می روند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مرتضی شیستک وی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا در مورد آخرین تصمیمات جلسه امروز یکشنبه ، 20 تیر گفت: در جلسه امروز تصمیم بر این شد که فیلمی ساخته شود. داستان عشق پدرم کارگردانی شده توسط محمدرضا ورزی و یک تولید کننده محمدرضا شریفی نیا از 20 جولای به سینماها بیایید.

وی افزود: همچنین یک فیلم سینمایی. مورچه‌خور کارگردانی شده توسط شاهد احمدلو و یک تولید کننده کیان بابیان از 14 ژوئیه به لیست نمایش اضافه خواهد شد.

دبیر شورای اتحادیه نمایش ادامه داد: قرار بود فیلمی برای این جلسه برگزار شود چرم تولید شده برادران قوس و به تهیه کننده محمدرضا مصباح از اول ماه محرم به صفحه بروید.

شایسته است ، با توجه به اینکه فروش فیلم دینامیت تولید شده مسعود اطیابی بیش از یک میلیارد تن است. نامه این فیلم به سازمان سینمایی ارسال شده است ، بنابراین طبق وعده این سازمان ، یک میلیارد تن برای این فیلم توزیع می شود.

دبیر شورای صنف بازی خاطرنشان کرد: به همه آثار سینمایی که از 31 تیر ماه اکران شده اند اطلاع می دهیم که اگر فروش آنها به دو میلیارد برسد ، یک میلیارد تومان با وعده های سازمان سینمایی توزیع می شود و اگر اینها باشد فروش به پنج میلیارد ، دوباره یک میلیارد و نیم می رسد. آنها دیگر اختصاص داده نمی شوند.

بیشتر بخوانید  اکران فیلم مستند «دعوتنامه» با بازی سیاوش طهمورث ادامه دارد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *