مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

باشگاه استقلال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را توضیح می دهد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



باشگاه استقلال درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ، روز یکشنبه برخی رسانه ها با انتشار خبر بسته شدن نهایی پنجره نقل و انتقالات آبی پوشان در فصل قبل ، در مورد دو مورد باشگاه استقلال در فیفا خبر دادند.

کاظم قیم ، معاون بین الملل باشگاه استقلال در پاسخ به این س saidال گفت: “متأسفانه ، این اخبار اساساً خلاف واقع است و بهتر است بگوییم در برخی از رسانه ها که چنین اخباری را با کمترین اطلاعات منتشر می کنند ، این اتفاق افتاده است استقلال خوش گذراندن و آماده شدن برای دربی.

وی افزود: دو نامه به این باشگاه رسیده است كه نامه اول مربوط به لكیچ است و پرونده دوم در حال بازگشت به دیابت است كه با هر دو رای صادر شده است و صریحاً اعلام شده است كه از پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال منصرف می شود و مبلغ این دو شکایت در حدود 50000 دلار است.

كائم در ادامه گفت: شكايت آقاي دياباته مربوط به دسامبر سال 2016 بود كه وي تمام ادعاهاي خود را دريافت كرد و دليل اين شكايت دريافت جريمه تأخير 180 هزار دلاري بود كه سرانجام از لايحه حمايت باشگاه تأييد شد. این رقم به حدود 20،000 دلار کاهش یافته و دستور صادر شده پرداخت این تعداد است.

وی افزود: البته با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات ، مدیران باشگاه جریمه های تعیین شده توسط فیفا برای گشودن پنجره نقل و انتقالات را پرداخت می کنند.

بیشتر بخوانید  استرالیا هواپیما و نیروی نظامی به خاورمیانه اعزام کرد

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *