مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهسا امینی از کودکی به بیماری قلبی و صرع مبتلا بوده است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این کمیسیون پرونده «مهسا امینی» را تا انتها پیگیری می کند.

زهرا الهیان نماینده مردم تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«خبر درگذشت مهسا امینی بسیار ناراحت کننده است.

پلیس با تسلیت به خانواده محترم ایشان، پیگیری و خاطرنشان کرد: بلافاصله تیم بازرسی توسط فرماندهی انتظامی تشکیل شد تا در صورت ارتکاب تخلف با عامل آن برخورد جدی شود. و به شیوه ای مناسب

از آنجایی که این حادثه به آسایش مردم عزیز آسیب وارد کرد، تیم بازرسی و قوه قضائیه نسبت به انتشار نتایج این پرونده برای مردم سرعت بخشند.

کمیسیون امنیت مجلس این پرونده را تا انتها پیگیری خواهد کرد.

علاوه بر این، پزشکی قانونی اظهار داشت: هیچ گونه اثری از ضربه یا ضرب و جرح مشاهده نشده است و در پرونده پزشکی مهسا امینی بیماری قلبی و صرع از دوران کودکی وجود دارد.

مهسا امینی دختر 22 ساله ای بود که چهارشنبه گذشته توسط نیروهای گشت ارشاد دستگیر شد. پس از آن اعلام شد که شهریور که در بیمارستان کسری در کما به سر می برد، در همان روز بازداشت در بازداشتگاه وزارتی در تهران دچار سکته مغزی شده و بعدازظهر روز جمعه بیست و پنجم، فوت کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته در پی درگذشت مهسا امینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در اجرای دستور فرمانده انتظامی کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به این موضوع به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در ساعات اولیه وقوع حادثه فوق بلافاصله بدون رسیدگی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. .

بیشتر بخوانید  ورود دولت به بازار برنج/قیمت برنج چه زمانی مشخص می شود؟

با توجه به نتایج به دست آمده و بررسی دوربین های مداربسته مذکور، روز سه شنبه بیست و دوم شهریور ماه جاری به دلیل پوشش نامناسب توسط سرویس اخلاقی به همراه چند نفر دیگر به یکی از ادارات کلانتری اعزام شدند. . افسر پلیس امنیت تهران بزرگ و برای اخذ تعهد و توجیه مراجعین به طور ناگهانی در سالن اجتماعات غش کرده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس جهت مداوا به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند. متأسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر نیست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *