مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ورود دولت به بازار برنج/قیمت برنج چه زمانی مشخص می شود؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، سایت بازار نوشت: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت برنج تقریبا نهایی شده و هفته آینده اعلام می شود و عملا وزارت جهاد کشاورزی اعلام می کند. واردات برنج بازار.

محمد قربانی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی امشب در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه بازار برنج موضوعی جدی است و مزارع مملو از برنج و برنج است، گفت: ما پیگیر هستیم وی بیان کرد: در همه این موارد وزارت جهاد کشاورزی به بازار می رود، برنج در بازار وجود دارد و خرید انجام می شود و وقتی دولت وارد می شود برندهای بزرگ وارد می شوند و توسعه خوبی را شاهد خواهیم بود. در بازار برنج

وی ادامه داد: حفظ رتبه های اول در تولید محصولات کشاورزی بسیار مهم است اما پرداختن به صادرات محصولات کشاورزی اهمیت بیشتری دارد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تعامل ما با کشورهای مختلف آغاز شده و تفاهم نامه های خوبی نیز امضا شده است، افزود: دنیا بر امنیت غذایی تاکید دارد و باید به آن سمت برویم. اما در ما تمرکز بیشتر روی تولید است.

قربانی با بیان اینکه تشکل های واردات و صادرات باید پای کار بیایند تا در این زمینه نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: باید لیزینگ کشاورزی در استان ها داشته باشیم و وظیفه ماست که برای حفظ منافع بر اساس واقعیات از محصولات کشاورزی دفاع کنیم. تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حفظ می شوند.

وی گفت: مازندران در زمینه تنظیم بازار کشور عملکرد خوبی داشته و جای تشکر دارد و این نشان دهنده وجود مجموعه منسجمی در سازمان است که به صورت جهادی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید  احتکار ۱۸ میلیارد تومان داروی کرونا در تهران لو رفت! -

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: فاینس برای شالیزارها در نظر گرفته شده است و در صورت تامین این وام قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در حوزه زهکشی و تجهیز زمین آغاز به کار خواهد کرد. “

قربانی با بیان اینکه کشاورزی موضوع اول کشور است و به همین دلیل وزارت جهاد کشاورزی مهم ترین وزارتخانه است، ادامه داد: قیمت برنج تقریبا نهایی شده و هفته آینده اعلام می شود و وزارت جهاد کشاورزی نیز اعلام کرده است. به این دلیل. کشاورزی در واقع وارد بازار برنج خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کیوی و مرکبات بازار خوبی دارند و باید تلاش کرد تا طبق استانداردهای کشور تولید و صادرات شود، گفت: قیمت مرکبات و کیوی همیشه بالاتر از قیمت تضمینی است و نیازی به خرید نیست. آنها تضمین می شود تولیدکنندگان باید عرضه و فروش را مدیریت کنند تا قیمت این محصولات کاهش نیابد.

قربانی خاطرنشان کرد: در تخصیص تسهیلات نوسازی برنج محدودیتی وجود ندارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *