مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) در شهر سرعین + آدرس و تلفن

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



هتل های شهر سرعین


هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.


قیمت هتل ها در ایام تعطیل متغیر می باشد


هتل رضوان خلیج فارس شهر سرعین


هتل رضوان خلیج فارس یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۸۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، وای‌فای رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۱ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۲۹ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۲ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۳ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۴ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۴ دقیقه با ماشین و تا پیست اسکی آلوارس ۴۱ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل رضوان خلیج فارس


آدرس هتل رضوان خلیج فارس : سرعین، میدان دانش، خیابان بعثت


تلفن هتل رضوان خلیج فارس : 04532224558


هتل: چهار ستاره


اقامت 24 ساعته: 131000 تومان


divider


هتل لاله سرعین


هتل لاله سرعین یک هتل چهار ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۹۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، آسانسور، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه، کتابخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


این هتل یکی از مشهورترین هتل‌های سرعین است. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان، مینی‌بار و حمام هستند. فاصله هتل تا مجتمع آبدرمانی گاومیش گلی ۵ دقیقه پیاده و مجتمع آبدرمانی سبلان ۲ دقیقه پیاده است.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۳ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۰ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۴ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۵ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۵ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۶۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل لاله سرعین


آدرس هتل لاله سرعین: سرعین – خیابان دانش – مقابل آب درمانی سبلان


تلفن هتل لاله سرعین: 04532222750


هتل: چهار ستاره


اقامت 24 ساعته: 183000 تومان


divider


هتل آپارتمان کوروش شهر سرعین


هتل آپارتمان کوروش یک هتل سه ستاره میان رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اینترنت، اعلام حریق، آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، کافی شاپ، کافی نت، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۳ دقیقه، تا دریاچه شورابیل ۳۲ دقیقه، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۵ دقیقه، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۶ دقیقه، تا ترمینال اردبیل ۳۷ دقیقه، تا فرودگاه اردبیل ۴۷ دقیقه، تا جنگل فندقلو ۶۹ دقیقه، تا معبد شهریری ۸۱ دقیقه، تا پارک جنگلی خیاوچایی ۱۰۲ دقیقه، تا مقبره شیخ حیدر ۱۰۵ دقیقه و تا چشمه آبگرم شابیل لاهرود اردبیل ۱۱۲ دقیقه فاصله دارد.


هتل آپارتمان کوروش


آدرس هتل آپارتمان کوروش: سرعین – جنب آبگرم گاومیش گلی


هتل: سه ستاره


divider


هتل بوستان سرعین


هتل بوستان یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۳ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۰ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ۳۳ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۴ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۵ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۵ دقیقه با ماشین، تا معبد شهریری ۷۸ دقیقه با ماشین و تا پیست اسکی آلوارس ۳۳ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل بوستان


آدرس هتل بوستان سرعین: سرعین، خیابان دانش، معلم شرقی، پلاک ۱


تلفن هتل بوستان سرعین: 04532223106


هتل: سه ستاره


اقامت 24 ساعته: 150000 تومان


divider


هتل آپارتمان ارشاد سرعین


هتل آپارتمان ارشاد یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۱ واحد آپارتمان دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.


آپارتمان‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، دستگاه چای ساز، تلویزیون، مبلمان و حمام است. ارشاد بزرگ‌ترین هتل آپارتمان سرعین است که در زیباترین خیابان این شهر قرار گرفته است.


واحدهایی که در طبقات بالای ساختمان هتل است، چشم‌انداز زیبایی به شهر سرعین دارد. هتل آپارتمان ارشاد به مراکز خرید اصلی و نقاط دیدنی شهر نزدیک است و امکاناتی مثل تورهای سیاحتی برون‌شهری و درون‌شهری، محل بازی کودکان و… دارد.

بیشتر بخوانید  لیست آدرس مراکز خرید در کرج


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۴ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۷ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۹ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۴۱ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۵۲ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۷۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل آپارتمان ارشاد


آدرس هتل آپارتمان ارشاد سرعین: سرعین، خیابان ولیعصر، جنب آب‌ درمانی ۱


تلفن هتل آپارتمان ارشاد سرعین: 04532222559


هتل: سه ستاره


اقامت 24 ساعته: 155000 تومان


divider


هتل پدرام سرعین


هتل پدرام یک هتل سه ستاره لوکس در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی شاپ، استخر، جکوزی، باشگاه بیلیارد، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


همچنین غرفه صنایع دستی، طلا و زیور آلات و غرفه عسل و سوغاتی در لابی هتل وجود دارد. فاصله هتل از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مرکز شهر کمتر از ۵۰۰ متر است.


هتل از مجتمع آبدرمانی سبلان ۲ دقیقه پیاده، از پیست اسکی آلوارس ۳۵ دقیقه با ماشین، تا آبشار ورگه سران ۱۴ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۱ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۴ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۵ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۶ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۶۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل پدرام


آدرس هتل پدرام سرعین: اردبیل، سرعین، خیابان دارایی


تلفن هتل پدرام سرعین: 04532221700


هتل: سه ستاره


اقامت 24 ساعته: 220000 تومان


divider


هتل کبیر سرعین


هتل کبیر یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، وای‌فای رایگان در لابی و اینترنت در اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، دستگاه چای ساز، فضای نشیمن و حمام هستند. همچنین هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ است. فاصله هتل تا مجتمع آبدرمانی سبلان ۵۰۰ متر، پیست اسکی آلوارس ۲۲ کیلومتر، دریاچه شورابیل ۲۷ کیلومتر، آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ۳۱ کیلومتر و فرودگاه اردبیل ۴۷.۵ کیلومتر است.


هتل کبیر سرعین


آدرس هتل کبیر سرعین: سرعین، خیابان امام، نرسیده به چهارراه


تلفن هتل کبیر سرعین: 04522220001


هتل: سه ستاره


divider


هتل آپارتمان اترک سرعین


هتل آپارتمان اترک یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، استخر، جکوزی، سونا، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


این هتل در شمالی‌ترین نقطه‌ی شهر سرعین، مشرف به منطقه‌ی جنگلی گنزق با چشم‌اندازی زیبا از سبلان قرار گرفته است. از ویژگی‌های این هتل نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر است و دسترسی آسانی به فرودگاه اردبیل دارد.


هتل از دریاچه شورابیل ۳۷ دقیقه با ماشین، از جنگل فندقلو ۷۴ دقیقه با ماشین و از مجتمع آبدرمانی سبلان ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. از ویژگی‌های دیگر این هتل برخورداری از آب‌درمانی مجهز و اختصاصی برای اولین بار در شهر سرعین است.


هتل آپارتمان اترک


آدرس هتل آپارتمان اترک سرعین: اردبیل، شهر توریستی سرعین، خیابان چالدران، مجتمع هتل آپارتمان و آبدرمانی اترک سرعین


تلفن هتل آپارتمان اترک سرعین: 04532224840


هتل: سه ستاره


اقامت 24 ساعته: 146000 تومان


divider


هتل قهوه سوئی سرعین


هتل قهوه سوئی یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۹ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، استخر، جکوزی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


واقع شدن هتل در مرکز شهر، نزدیک بودن به مراکز خرید و سایر استخر‌های آبگرم، داشتن کلینیک و داروخانه به‌صورت ۲۴ ساعته از ویژگی‌های خاص هتل است.


این هتل از پیست اسکی آلوارس ۳۱ دقیقه با ماشین، از دریاچه شورابیل ۳۲ دقیقه با ماشین، از جنگل فندقلو ۷۰ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۸ دقیقه با ماشین و از فرودگاه اردبیل ۴۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل قهوه سوئی


آدرس هتل قهوه سوئی سرعین: سرعین، چهارراه قهوه سویی


تلفن هتل قهوه سوئی سرعین: 04522222324


هتل: سه ستاره

بیشتر بخوانید  ده مکان دیدنی سال ۲۰۱۴ که گردشگردان نباید از آن غافل شوند


divider


هتل آپارتمان علی سرعین


هتل آپارتمان علی یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، پارکینگ رایگان، خدمات خشک‌شویی و وای‌فای رایگان اشاره کرد.


همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و دستشویی خصوصی هستند. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. فاصله این مجموعه تا آبشار ورگه سران ۱۴ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۵ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۴۱ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه اردبیل ۵۱ دقیقه با ماشین است.


هتل آپارتمان علی


آدرس هتل آپارتمان علی سرعین: سرعین، خیابان ولیعصر، روبروی آبدرمانی پهنلو


هتل: سه ستاره


divider


هتل چالدران سرعین


هتل چالدران یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات و صندوق امانات اشاره کرد.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۵ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۹ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۴۰ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۴۱ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۵۱ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۷۳ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل چالدران


آدرس هتل چالدران سرعین: سرعین – خیابان چالدران – به طرف روستای کنزق


تلفن هتل چالدران سرعین: 0452222498


هتل: سه ستاره


divider


هتل آپارتمان سپید سرعین


هتل آپارتمان سپید یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل دارای ۲۴ باب دو تخته، ۲۸ واحد آپارتمان یک خوابه، ۱۸ واحد آپارتمان دو خوابه، ۸ واحد آپارتمان سه خوابه و تعداد ۲ واحد سوئیت رویال سه خوابه مجهز به سونا و جکوزی است و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، بازی بیلیارد و خدمات خشکشویی اشاره کرد.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۲ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۲ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۶ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۷ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۸ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۷ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۶۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل آپارتمان سپید


آدرس هتل آپارتمان سپید سرعین: سرعین – خیابان ژنرال – جنب آب درمانی ژنرال


تلفن هتل آپارتمان سپید سرعین: 04522222082


هتل: سه ستاره


divider


هتل آپارتمان آنا سرعین


هتل آپارتمان آنا یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، فضای سبز و صندوق امانات اشاره کرد.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۲ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۲ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۶ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۷ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۷ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۷۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل آپارتمان آنا


آدرس هتل آپارتمان آنا سرعین: سرعین – خیابان ژنرال – نبش میدان ویلادق


تلفن هتل آپارتمان آنا سرعین: 04532224251


هتل: دو ستاره


divider


هتل آپارتمان مرکزی سرعین


هتل آپارتمان مرکزی یک هتل آپارتمان دو ستاره اقتصادی در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده و روباز و صندوق امانات اشاره کرد. هتل تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین و تا چشمه آبگرم شابیل لاهرود اردبیل ۱۱۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل آپارتمان مرکزی


آدرس هتل آپارتمان مرکزی سرعین: سرعین – خیابان ولی عصر – میدان ساری سو


تلفن هتل آپارتمان مرکزی سرعین: 04532220705


هتل: دو ستاره


divider


هتل آپارتمان خیام سرعین


هتل آپارتمان خیام یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، نمازخانه، کافی‌شاپ و تاکسی سرویس اشاره کرد.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۳ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۲ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۵ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۷ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۶۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل آپارتمان خیام


آدرس هتل آپارتمان خیام سرعین: سرعین – میدان ولیعصر – خیابان ژنرال

بیشتر بخوانید  سفر به ترابزون یکی از شهرهای زیبای ترکیه و هزینه های آن


تلفن هتل آپارتمان خیام سرعین: 04532222102


هتل: دو ستاره


divider


هتل آپارتمان آلتین سرعین


هتل آپارتمان آلتین یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل آپارتمان دارای آپارتمان‌های تک خوابه، دو خوابه و سوئیت‌های بدون خواب با تعداد تخت‌های متعدد است و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، اینترنت و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


هتل به مجتمع آبدرمانی، پارک، مراکز خرید و شهر دسترسی راحتی دارد. همچنین هتل تا آبشار ورگه سران ۱۴ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۱ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۴ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۵ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۶ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۶۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل آپارتمان آلتین


آدرس هتل آپارتمان آلتین سرعین: سرعین – خیابان دارایی – روبرو هتل لاله


تلفن هتل آپارتمان آلتین سرعین: 04532220371


هتل: دو ستاره


divider


هتل آراز سرعین


هتل آراز یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به لابی، نمازخانه، اعلام حریق و اینترنت اشاره کرد.


هتل در نزدیکی مراکز تفریحی، دیدنی و خرید شهر سرعین قرار گرفته است. هتل تا آبشار ورگه سران ۱۲ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۳ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۶ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۷ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۸ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۸ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۷۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل آراز


آدرس هتل آراز سرعین: سرعین – خیابان چالدران


تلفن هتل آراز سرعین: 04532224499


هتل: دو ستاره


divider


هتل صحت سرعین


هتل صحت یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، پارکینگ رایگان، اینترنت، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


نزدیک بودن به مراکز آبدرمانی و مرکز شهر و مراکز تجاری از امتیازات هتل است. هتل تا آبشار ورگه سران ۱۴ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۱ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۴ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۵ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۶ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۶۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل صحت سرعین


آدرس هتل صحت سرعین: سرعین، خیابان دانش، خیابان تختی


تلفن هتل صحت سرعین: 04532223074


هتل: دو ستاره


اقامت 24 ساعته: 90000 تومان


divider


هتل آپارتمان دریا سرعین


هتل آپارتمان دریا یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.


هتل تا آبشار ورگه سران ۱۳ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۲ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۵ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۷ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۶۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل آپارتمان دریا سرعین


آدرس هتل آپارتمان دریا سرعین: سرعین، خیابان ولی عصر، جنب آب‌گرم گاومیش گلی


تلفن هتل آپارتمان دریا سرعین: 04517716033


هتل: دو ستاره


اقامت 24 ساعته: 112000 تومان


divider


هتل فانوس سرعین


هتل فانوس یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر سرعین واقع در کشور ایران است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات و اینترنت اشاره کرد.


هتل در نزدیکی مراکز تفریحی و مجتمع‌های آبدرمانی واقع شده است. هتل تا آبشار ورگه سران ۱۳ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۲ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۵ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۷ دقیقه با ماشین و تا جنگل فندقلو ۶۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل فانوس سرعین


آدرس هتل فانوس سرعین: سرعین – میدان گاومیش گلی


تلفن هتل فانوس سرعین: 04522223690


هتل: دو ستاره


divider


بیشتر بخوانید:


معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر اصفهان + آدرس و تلفن


معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر شیراز + آدرس و تلفن


معرفی ۲۰ هتل لوکس (۲ تا ۵ ستاره) در استان گیلان + آدرس و تلفن


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *