مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آشنایی با ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک


ژل شستشوی صورت سینره با بهره گیری از فرمولاسیونی بسیار ملایم، مواد مرطوب کننده فوق العاده مؤثر و pH مناسب این امکان را فراهم می آورد که افرادی با پوست خشک هم بتوانند بدون هیچگونه نگرانی از تشدید خشکی پوستشان، صورت خود را به راحتی شستشو دهند و پوستی پاکیزه و با طراوت و چهره ای درخشان، شاداب و آراسته داشته باشند.


این ژل به علت دارا بودن مواد شوینده بسیار ملایم که بیشتر از نوع آمفوتر میباشند باعث حذف کامل آلودگی ها و باقیمانده مواد آرایشی از روی پوست میشود بدون اینکه آثار تحریکی بر روی پوست برجا گذارد. این ژل حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی میباشد که باعث نرم شدن پوست و حفظ رطوبت آن بعد از شستشو میشود.


ویژگیهای ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک


  • بهره گیری از خواص رطوبت رسانی عصاره انجیر و ایجاد شادابی و طراوت ضمن پاکسازی عمیق پوست

  • پاک نمودن عمیق پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی

  • حاوی عصاره انجیر جهت رطوبت رسانی عمیق و مؤثر

  • ایجاد طراوت، شادابی و لطافت در پوست

  • فاقد مواد صابونی

  • دارای pH مناسب پوست

  • مناسب برای شستشوی روزانه پوست های معمولی تا خشک


ژل شستشو


مزایای مصرف ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک


استفاده از ژل پاک کننده صورت شما را از استفاده از خیلی از محصولات ضد پیری بی نیاز می کند. قبل از اینکه به فکر استفاده از سرم ضد پیری باشید یا هر محصول مشابهی باشید بهتر است ابتدا هر شب از ژل های پاک کننده استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که معمولا پوست خودش را در شب ترمیم میکند. چرا که جریان خون در شب به پوست شدید تر است. با استفاده از پاک کننده ها پوست صورت تان بهتر تنفس کرده و تنش کمتری دارد. همچنین به علت همین جریان خون بیشتر محصولات ضد پیری در شب بهتر جذب پوست می شوند.


اما اگر از پاک کننده ها استفاده نکنید جذب این محصولات کارآمد نخواهد بود. در طول روز پوست صورت تان بیشتر در معرض نور بوده و چربی و سلول های مرده بیشتری تولید می کند. همچنین آرایش کردن هم تنش پوست را بیشتر می کند برای همین بهتر است به محض رسیدن به خانه از ژل های پاک کننده صورت استفاده کرده و صورت تان را تمیز کنید. همچنین با افزایش سن پاکسازی پوست اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که سطح کلاژن پوست شروع به کاهش یافتن کرده و منافذ پوست مدام باز می شوند. این موارد خود میزان ضرر و زیان مواد آرایشی را به حداقل می رساند.


قبل از آن که به رخت خواب بروید صورت خود را با کمک یک ژل پاک کننده صورت تمیز کرده و اجازه دهید تا منافذ صورت به اندازه ی طبیعی خود بازگردند. بعد از آنکه تمام مواد آرایشی و چربی های اضافه و سلول های مرده را از روی پوست خود برداشتید با کمک یک مرطوب کننده مناسب صورت تان را از کم آبی که بدن در طول شب به آن دچار می شود حفظ کنید. بدون کمک گرفتن از پاک کننده ها نمی توانید به تاثیرات مرطوب کننده ها چندان امیدوار باشید.


ژل شستشوی صورت سینره یک محصول عالی برای پاکسازی پوست است. در ترکیب این پاک کننده عصاره های مفیدی بکار رفته است که خواص آنها در ادامه برای شما عزیزان شرح داده شده است.


دکسپانتنول


ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک حاوی دکسپانتول است .این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که براحتی به داخل پوست و فولیکول مو و ناخن نفوذ می کند. این ماده در بدن به پانتوتنیک اسید تبدیل شده و در سنتز کوانزیم A به کار می رود. دکسپانتنول سریعاً از پوست جذب شده و به لایه های عمقی پوست می رسد.


دکسپانتنول قدرت پیوند با آب را داشته و آب را درون پوست نگه می دارد. این ماده نوسازی سلولها را افزایش داده و ترمیم پوست در اثر سوختگی ، اگزما و غیره را سرعت می بخشد. دکسپانتنول خارش و التهاب پوست را کاهش داده و باعث لطافت و نرمی پوست می گردد.


انجیر


ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک حاوی عصاره انجیر است.موطن اصلی درخت انجیر در نواحی مدیترانه میباشد.در مصر هم از 2200 سال قبل از میلاد مسیح کاشت آن مرسوم بوده است.در تورات و قرآن نیز ازپ آن یاد شده است.انجیر منع غنی از ویتامین C,B,A و بتاکاروتن است.همچنین بعلت ترکیب CARICILINE که یک جاذبه الرطوبه قویست در محصولات زیبایی به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده استفاده می شود.


ویتامین E


ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک حاوی ویتامین E است .این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود و باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی پوست و مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به پوست نیز می شود.


گلیسیرین


ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد


پلی کواترنیوم 10


در فرمولاسیون ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک پلی کواترنیوم 10 بکار رفته است. این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ئیدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد.


همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد. از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.


شستشوی صورت


روش مصرف ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک


مقدار کمی از ژل را کف دست ریخته با آب رقیق نمایید و صورت خود را شستشو دهید. استفاده از این ژل جهت شستشوی پوست افراد دارای پوست نرمال نیز توصیه می شود.


توصیه ها در مورد ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک


  • ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • بعد از شستشو از کرم مرطوب کننده سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک استفاده شود.

  • ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


چگونگی ساخت کرم و پاک کننده پوست


پاک کننده های مناسب پوست


لیست قیمت انواع پاک کننده صورت در بازار


separator line


بیشتر بخوانید  توصیه هایی مهم و کاربردی در خرید لوازم آرایشی مناسب
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *