مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مضرات پودر سفید کننده دندان چیست؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید عوارض استفاده از پودر سفید کننده دندان آن ها ملاقات می کنند.

http://www.delgarm.com/health/494-doctor/146371-%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D9%84%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9 % 86-% D8% AF% D9% 86% D8% AF% D8% A7% D9% 86-% D8% A8% D8% B2% D8% B1% DA% AF% D8% B3% D8% A7% D9 % 84% D8% A7% D9% 86-% بله% 86% DB% 8C% D8% B3% D8% AA% D8% 9F

مضرات سفید کردن دندان

بر اساس مطالعات تشویق کننده استفاده از سفید کننده دندان باید زیر نظر دندانپزشک انجام شود، زیرا استفاده نادرست آن عوارض زیادی مانند پوسیدگی، از بین رفتن مینای دندان و همه اینها باعث ایجاد حساسیت به دندان می شود. یا تغییر رنگ داخلی که در صورت لزوم محصول لازم را برای فرد تجویز می کند.

————————————————- ———————————————— ————

خیلی بد سفید کردن دندان با دندان ها می کند!

مضرات پودر سفید کننده دندان چیست؟

استفاده خودسرانه از لوازم بهداشتی برای سفید کردن و سفید کردن دندان و همچنین حذف پلاک دندان می تواند عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد به همین دلیل توصیه می شود خودسرانه از محصولات بهداشتی استفاده نشود. معمولا در این پودرهای سفید کننده از دی اکسید سیلیکون استفاده می شود. سایش بیش از حد مینای دندان

سایش بیش از حد دندان باعث حساس شدن دندان ها می شود که در این صورت فرد مجبور به عصب کشی دندان می شود. لازم به ذکر است که استفاده زیاد از این پودرها در نهایت باعث ایجاد ترک و شکستگی دندان می شود. بهترین راه برای تمیز کردن دندان ها خمیر دندان مبتنی بر اشعه ماوراء بنفش درمانی است که اثر سایشی روی دندان شما نخواهد داشت.

با این حال، این نوع خمیردندان نیز عوارض جانبی بسیار کمی دارد. اسید فسفریک در ژل های سفید کننده دندان استفاده می شود که با اثر بر روی قسمت های رنگی دندان، دندان ها را درخشان می کند. در واقع باید گفت که این ژل ها در صورت استفاده صحیح توسط دندانپزشک عوارضی بر روی دندان ها ندارند، اما با مسواک زدن دندان ها باعث تقویت آن ها می شوند.

بیشتر بخوانید  بون تونیک ساپلکس چیست؟

این نوع خمیردندان نوعی سایش دندان را نیز انجام می دهد و باعث سفید شدن دندان ها می شود و به دلیل فرمولاسیون به کار رفته در این خمیر دندان آسیب این خمیردندان به مراتب کمتر از پودرهای سفید کننده است. اگر افرادی می خواهند دندان های خود را سفید کنند، بهتر است به دندانپزشک مراجعه کنند و از روش هایی مانند سفید کردن استفاده کنند. دندانپزشکان زمانی از پودرهای سفید کننده استفاده می کنند که دندان مرده است و به دلیل کمبود اعصاب تغییر رنگ داده است که معمولاً در مورد اعصاب صدق نمی کند.

————————————————- ———————————————— ————

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *