مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مشاور کنکور رایگان ۱۴۰۱ | شماره بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور تجربی – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مشاور کنکور آزاد 1401 بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور تجربی و شماره مشاور و مشاور انتخاب رشته و مشاور انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی در تهران.

مشاوره 1401 برای انتخاب رشته کنکور سراسری چه پارامترهایی باید داشته باشد؟ انتخاب رشته به اندازه شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه خوب در پذیرش متقاضی موثر است.

در ادامه این مقاله خواهیم دید که چگونه انتخاب رشته کنکور سراسریما پرداخت می کنیم

در ابتدای مشاوره کنکور 1401 داوطلب باید معیارهای انتخاب رشته خود را مشخص کند. برای درک بهتر این موضوع باید بگوییم که داوطلب ابتدا باید خودش مشخص کند که رشته تحصیلی یا دانشگاه برای پذیرش برایش مهم است، به عبارتی می خواهد بر اساس دانشگاه یا رشته انتخاب رشته کند. .

در انتخاب رشته دانشگاه محور برای داوطلب فرقی نمی کند که کدام رشته را می خواهد، زیرا فقط به فکر هیئت علمی است و رشته های خوبی را در دانشگاه معتبر و مورد نظر و البته شهری که می تواند تحصیل کند انتخاب می کند. .

در انتخاب رشته، داوطلب رشته مورد علاقه خود را در دانشگاه هایی که می تواند تحصیل کند انتخاب می کند، در این صورت باید شهر محل تحصیل را نیز در نظر گرفت، اما اولویت داوطلب است.

پس از مشخص شدن این موضوع، داوطلب باید کد رشته محل های مورد نظر را از ابتدای دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری استخراج و روی کاغذ بنویسد. در اجرای این کار باید مساحت، دانشگاه و موقعیت دانشگاه را در نظر گرفت و داوطلبان باید دقت کنند که حتی یک انتخاب از آنها پنهان نباشد.

بیشتر بخوانید  سرباز وظیفه در کلانتری زاهدان متهم را شکنجه کرد! | رئیس کلانتری زاهدان به دلیل کوتاهی در ضرب و شتم متهم برکنار شد

همچنین برای اولویت بندی داوطلبان باید از قبولی رتبه های مشابه خود در سال های گذشته اطلاع داشته باشند. برای این کار می توانید با مشاوران مرکز دانتل تماس بگیرید و لیست دانشگاه های پذیرفته شده بر اساس رتبه کسب سال های گذشته را دریافت کنید.

در فرم انتخاب رشته دانشگاه های ملی 150 انتخاب وجود دارد. داوطلبان باید انتخاب های خود را که قبلا از دفتر بیرون آورده و روی کاغذ نوشته اند، به سه گروه خوش بینانه، عادی و بدبینانه تقسیم کنند و با لیستی که از مرکز توری دریافت کرده اند مقایسه کنند.

در انتخاب رشته باید به نکات دیگری مانند سهمیه، نوع پذیرش در هر رشته مانند انتخاب بومی، استانی یا سراسری، مدت پذیرش رشته مورد نظر در مقطع روزانه، پردیس و عصر نیز توجه داشته باشید. و همچنین برخی از زمینه های خاص و نیمه متمرکز تمام موارد را در نظر گرفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *