مسیری که بازیکنان استقلال طی سال های اخیر طی کرده اند چندان زیبا نبوده است



به گزارش سلام نو، پیروز قربانی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره تغییر کادر فنی تیم استقلال گفت که با روند انتخاب این مربی آشنا نبودم اما در نهایت شرایط به وجود آمد. که این شخص باید در آن انتخاب شده باشد.

وی در خصوص این مربی افزود: سبک کار او با فرهاد مجیدی کاملا متفاوت است. بنابراین فکر می کنم چنین تغییر بزرگی زمان می برد تا استقلال دوباره به شکلی دیگر وارد رقابت ها شود.

پیشکسوت استقلال به قول سرمربی جدید استقلال درباره چهار قهرمانی اشاره کرد: فقط امیدوارم به قولش عمل کنه اما کاملاً واضح است که با چنین قولی فشار روی خودش را افزایش داد.

قربانی با توجه به اینکه کارشناسان معتقدند پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشت، تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات هر تیمی بسته به نیاز خود بازیکن جذب می کند. البته استقلالی که پارسال قهرمان شد نیاز به تغییر زیادی ندارد.

وی درباره احتمال جدایی کاپیتان استقلال از این تیم گفت: هر ورود یک خروجی دارد. اما متاسفانه نحوه رفتن بازیکنان استقلال به خصوص در سال های اخیر چندان زیبا نیست. به نظر من جدایی بازیکنی که چند سال در جایی بازی کرده باید به گونه ای باشد که شأن و شخصیت او حفظ شود. وریا گفوری این سال‌ها زیاد برای استقلال کار نکرده و حتی فکر می‌کنم با توجه به آمادگی جسمانی‌اش می‌تواند یک سال دیگر برای استقلال بازی کند. امیدوارم در نهایت شخصیت و کرامت ورا گفوری حفظ شود.

بیشتر بخوانید  چه کسی تشکیلات خودگردان فلسطین را اداره می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید