مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مستمری تیرماه بهزیستی کی واریز میشود ۱۴۰۱ + زمان واریز مددجویان – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





چه زمانی مستمری اجتماعی تیرماه 1401 پرداخت می شود + زمان پرداخت مدعیان – ایران چطور است؟






چه زمانی مستمری اجتماعی برای تیر 1401 پرداخت می شود. مستمری اجتماعی چه زمانی پرداخت می شود نظام پرداخت مستمری اجتماعی مستمری اجتماعی 1401 چقدر است؟

مقرر بود مستمری مشمولان بهزیستی و بهزیستی تیر 1401 طی چند روز گذشته به حساب این عزیزان واریز شود اما طبق ماه های گذشته مسئولان وعده بدی دادند.

میزان مستمری خرداد ماه مدعیان تفاوتی با ماه گذشته ندارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اجتماعی به شایعات مبنی بر عدم پرداخت مستمری مددجویان به دلیل عدم تخصیص کامل بودجه پاسخ داد.

با توجه به انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی مبنی بر پرداخت ناقص و 50 درصدی مستمری مددجویان اجتماعی به دلیل عدم تخصیص کامل بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمد عباسی معاون توسعه و توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مدیریت منابع سازمان اجتماعی کشور گفت: مستمری مشمولان عزیز سازمان اجتماعی طبق مصوبه سالیانه همانند ماه گذشته پرداخت شد، اما با توجه به اینکه منبع وام این مستمری از دو ماه است. بخش‌های جداگانه، وام‌های سازمان حمایت اجتماعی و دیگری از محل وام فقرزدایی به طور جداگانه به بانک عامل و بانک ارسال شد. همچنین این مبلغ در 2 مرحله با فاصله حداکثر 24 ساعت به حساب مشتری واریز می شود.
وی افزود: از سال 1397 تاکنون بر اساس برنامه ریزی انجام شده مستمری بیش از یک میلیون نفر از مشمولان سازمان اجتماعی به صورت متمرکز و ابتدای هر ماه به حساب آنها واریز می شود.

بیشتر بخوانید  بیت کوین ۴۸ هزار دلار شد / قیمت ارزهای دیجیتالی بزرگ ۷ شهریور ۱۴۰۰ -

نمای کلی زمان دقیق واریز مستمری با کد ملی





خطا: محتوا محفوظ است!!