مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مساجد کدام شهرها باز خواهند شد ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



باز شدن مساجد ایران


با قرار گرفتن اسامی 132 شهر در لیست شهرهای سفید کشور مساجد در این شهرها از امروز بازخواهند شد .


حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران روز گذشته در جلسه کشوری مقابله با کرونا اظهار کرد: مساجد 132 شهرستان که شرایط منطقه سفید و کم خطر دارند با رعایت پروتکلهای بهداشتی از فردا بازگشایی می‌شود


و از این هفته نماز جمعه‌ در این شهرستان‌ها برگزار می‌شود. رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد دارایی دو زیبایی معنوی و نظم است؛ نمازگزار با رعایت فاصله عمل واجب را رعایت می کند.


روحانی از احتمال بازشدن مدارس از 27 اردیبهشت خبر داد و گفت: گشایش در امر آموزش در مدارس در جلسه امروز مطرح شد. گفته شد در مناطق سفید با حفظ پروتکل های بهداشتی از 20 اردیبهشت مدارس باز شود.


من مقدار کمی نگران بودم که آیا می توانیم به خوبی این موضوع را اداره کنیم؟ اولا زمان اجرا را تا بیست و هفتم به تاخیر انداختیم.


دوما گفتیم وزارت بهداشت و آموزش و پرورش باز هم هماهنگی کنند مطالعه کنند، صدا و سیما کمک کند، نگرانی برای مردم نباشد. پروتکل های بهداشتی حتما مورد مطالعه قرار بگیرد.


وی با بیان اینکه باید خود را برای یک روز سخت آماده کنیم، بیان کرد: چون پایان کرونا برای ما روشن نیست و با وجود اینکه تعداد زیادی از مراکز مختلف معتبر در دنیا روی داروی درمان کرونا فعالیت می‌کنند،


مشخص نیست که داروی درمان کرونا کدام است؛ باید خود را برای شرایط بد آماده کنیم و با بد بینی به موضوع نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید  در دیدار مسیح علی نژاد و پمپی چه گذشت؟


رئیس جمهوری ایران با بیان اینکه باید به دو بخش تجهیزات و نیروی انسانی درمان گر توجه کنیم، ادامه داد: باید در بخش تولید اقلام مورد نیاز و پرستاران مورد نیاز با بدبینی به موضوع کرونا نگاه کنیم.


روز دوم اسفند نیز برای آماده کردن خود برای ایام عید با بدبینی تصمیم گرفتیم که نیروهای مسلح بیمارستانهای سیار خود را برپا کنند و در برخی مناطق نقاهت گاه تشکیل دهند.


بازگشایی مساجد ، شهرهای سفید


بیشتر بخوانید


بازگشایی مدارس در شهرهای سفید + لیست شهرهای سفید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *