مزایای مصرف قرص Fem X Health


مزایای قرص Fem Health X برای زنان


Fem Ks (Fem-X) توسط شرکت بهداشتی انگلیسی تولید می شود و مصرف آنها به طور طبیعی باعث شادابی و افزایش میل جنسی در زنان می شود. امروزه نه تنها مردان، بلکه زنان نیز نگرانی های مربوط به سلامت جنسی را تجربه می کنند.

امروزه به دلیل مشغله‌ها و فشارهای سبک زندگی مدرن، هر از چند گاهی کاهش میل جنسی در زنان غیرمعمول نیست. ضعف قوای جنسی به دلایل مختلفی مانند عدم تعادل هورمونی، کمبود خواب، رژیم غذایی نامناسب، افسردگی، داروهای تجویزی و به ویژه استرس تغییر می کند.

مکمل Fem Ks یک ترکیب منحصر به فرد است که حاوی ترکیبی است ویتامین های ضروریاینها مواد معدنی و اسیدهای آمینه هستند که در ترکیب با فیبر سیبری برای بهبود قوای جنسی استفاده می شوند.

ویژگی های تبلت Fem X

  • ترکیبی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، جینسینگ سیبری
  • بهبود سلامت عمومی و تقویت قوای جنسی زنان
  • افزایش میل جنسی زنان

تبلت های Fam X برای چه زمانی مناسب هستند؟

  • زنانی که سبک زندگی پر استرسی دارند.
  • زنانی که رژیم غذایی ناسالمی دارند.
  • زنانی که اختلالات هورمونی دارند.
  • زنانی که می خواهند میل خود را افزایش دهند.
  • زنانی که به دنبال انرژی جنسی بیشتر هستند.

Fem Ks

نحوه استفاده از Fem Ks

مصرف برای خانم های بالای 18 سال مجاز است. زنان بالای 18 سال می توانند دو قرص در روز مصرف کنند.

مزایای مصرف Fem X برای زنان

رابطه جنسی یکی از مهمترین مشکلات در ثانیه اختلالی است که مشکلاتی را ایجاد می کند و می تواند باعث از هم گسیختگی روابط خانوادگی شود و در تحکیم و گسستن زندگی بسیار مؤثر است. وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، منظور مهم ترین مسائل خانواده است که یکی از اهداف اساسی تشکیل خانواده است و باید روابط جنسی بین زن و شوهر برقرار شود.نیازهای جنسی نیازهای طبیعی زوجین است، بیماری جسمی، دارو درمانی. ، رژیم غذایی و غیره.

بیشتر بخوانید  چگونه بفهمیم تخم مرغ شکسته است؟

مطالعات متعدد نشان داده است که غذاهای مختلف نیز می توانند بر احساسات جنسی ما تأثیر بگذارند. طبق یک مطالعه آمریکایی، کمبود اسید فولیک (یکی از ویتامین های B) میل جنسی را کاهش می دهد. این امر به ویژه در مورد زنانی که اغلب ویتامین B کافی دریافت نمی کنند صادق است.

Fem X علاوه بر ویتامین B، حاوی ویتامین E، ویتامین C، روی و منیزیم است که سلامت عمومی فرد را بهبود می بخشد و مشکلات روزمره که باعث بی میلی جنسی می شود را از بین می برد.

Fem X همچنین از جینسینگ سیبری برای افزایش میل جنسی استفاده می کند. این گیاه از دیرباز به عنوان یکی از گیاهان دارویی برای افزایش میل جنسی مورد استفاده قرار می گرفته است. جینسینگ با افزایش توانایی بدن و همچنین جریان خون در ناحیه تناسلی باعث افزایش میل و برانگیختگی جنسی در زنان می شود.

در ترکیب قرص فم ایکس از ترکیب شیمیایی استفاده نشده است و تنها ویتامین های جنسی را می توان با استفاده از ویتامین ها، مواد معدنی و گیاهان جینسینگ از بین برد.

رابطه جنسی پس از ازدواج علاوه بر رفع نیازهای فردی و بهبود روابط خانوادگی و اجتماعی و بقای فرزندان، به سلامت جسمی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. اگر بعد از ازدواج رابطه جنسی کافی وجود نداشته باشد، باعث تجمع مواد (رطوبتی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن ایجاد می کند و باعث ایجاد بیماری های متعددی می شود. بیماری های سیستم ادراری، دستگاه گوارش و عصبی مشاهده شد.

بیشتر بخوانید  عفونت تخمدان و هر آنچه باید در رابطه با آن بدانید!

میل جنسی موهبتی الهی است که مانند سایر مواهب و غرایز طبیعی مانند خواب، گرسنگی، تشنگی و… برای استفاده صحیح نیازمند توجه و احترام به سلامتی است و در صورت بروز هر گونه ناراحتی و بیماری نیازمند درمان است.

به شما توصیه می کنیم همیشه در مورد مشکلات خود با پزشک خود مشورت کنید و هرگز به داروهایی که مورد تایید سازمان غذا و دارو یا استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیستند، حتی در صورت ارسال دارو به خارج از ایران، اعتماد نکنید. قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید.

تبلت

توصیه ها و هشدارها در مورد استفاده از Fam X.

  1. زنان باردار و شیرده باید با پزشک مشورت کنند.
  2. اگر هر دارویی مصرف می کنید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
  3. دوز توصیه شده را بدون مشورت با پزشک یا داروساز خود افزایش ندهید.
  4. این محصول یک مکمل غذایی است و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.

شرایط ذخیره سازی Fam X.


دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

جداکننده خط

بیشتر بخوانید:

راه های مناسب برای افزایش میل جنسی در زنان

موارد مصرف و عوارض قرص پروسترا در افزایش میل جنسی زنان

فواید گل رز میل جنسی را کاهش می دهد

جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت

یک مجله دلگرم کننده


دیدگاهتان را بنویسید