مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرگ دلخراش کودک پنج ساله بر اثر توپ/بی احتیاطی مادر عامل این فاجعه است؟!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ظهر روز جمعه دوازدهم آذرماه صدای بلندی در یکی از کوچه های خیابان نواب به گوش رسید. اهالی محل با شنیدن صدا به داخل کوچه هجوم بردند و با صحنه تلخی مواجه شدند.

کودک 5 ساله غرق در خون روی زمین افتاده بود و در چند قدمی او توپی افتاده بود. یکی از اهالی خانه با دیدن این صحنه شروع به داد و فریاد کرد و برای نجات پسرک کمک خواست.

با تماس مردمی امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند اما پسر پنج ساله در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد. با مرگ پسر، موضوع به بازپرس محمد شعبانی گزارش شد و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه یافت.

مادر این کودک در جریان تحقیقات به تیم جنایی گفت: من در طبقه چهارم زندگی می کنم، چند لحظه قبل از این اتفاق همسایه طبقه پایین زنگ خانه ما را به صدا درآورد و از من خواست تا به او کمک کنم تا پرده را ببندد.

پسرم داشت با توپش بازی می کرد و من او را در خانه تنها گذاشتم و به کمک همسایه رفتم. چند لحظه بعد صدای مهیب افتادن را شنیدم که با زن همسایه به کوچه آمدیم و دیدیم بچه مان روی زمین خونریزی کرده است.

در ادامه تحقیقات انجام شده توسط تیم تحقیقاتی مشخص شد پسربچه پنج ساله در حین بازی توپی را از پنجره به بیرون پرتاب کرده است و کودک در جستجوی توپ از پنجره به بیرون نگاه می کند. زمانی که ناگهان تعادل خود را از دست داد و از طبقه چهارم به پایین افتاد.

بیشتر بخوانید  دعوای ترلان پروانه با امیرعلی نبویان، خسته م کردی!

با دستور بازپرس شعبه دهم بازپرسی دادسرای اصلی جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ادامه دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *