مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرد جوان برای نجات یک زوج مسن دلش را آتش زد / جوان فداکار جان باخت + عکس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، جوان روستایی وقتی متوجه شد جان یک زن و مرد مسن ساکن آنجا در خطر است خانه همسایه خود را به آتش کشید و آنها را نجات داد اما خودش در میان شعله های آتش جان باخت.

این حادثه ساعت یک بامداد پنجشنبه در روستای پرسک شهرستان سلسله از توابع استان لرستان رخ داد. گفته می شود جوانی به نام محمد آقا هجری که شبانه زمین های کشاورزی را آبیاری می کرد متوجه شد خانه یکی از همسایه ها آتش گرفته است.

زن و مردی مسن در این خانه زندگی می کردند و جانشان در خطر بود. به همین دلیل محمد آقا به آنجا دوید. آتش سوزی در زیرزمین خانه رخ داد و همانطور که او حدس زد یک زوج مسن در دام ماندند.

او در چنین شرایطی دل این زوج را به آتش کشید و برای حفظ جان آنها فداکاری کرد. وی که کم کم اهالی روستا از ماجرا باخبر شدند و خود را به آنجا رساندند، موفق شد این زوج مسن را از زیر دود و آتش بیرون بکشد، اما زمانی که قصد خروج از آن را داشت، برق گرفت و در میان شعله های آتش گرفتار شد. زندگی خود.

محمد صادق برادر محمد درباره این حادثه دلخراش گفت: ساعت یک بامداد برادرم در حال آبیاری زمین کشاورزی بود که متوجه آتش سوزی در زیرزمین یکی از ساختمان های روستا که متعلق به پیرمردی است شد. . و یک پیرزن او بلافاصله آتش را دید و به محل حادثه رفت و اقدام به اطفای حریق کرد و من و اهالی محل رسیدیم. برادرم وقتی مرا دید گفت برو تا زخمی نشو. او تا رسیدن نیروهای آتش نشانی با یک سطل آب شروع به اطفای حریق کرد که ناگهان روی زمین افتاد و محمد به دلیل آسیب دیدن سیم های برق خانه دچار برق گرفتگی شد.

بیشتر بخوانید  ۹۰هزار دوز واکسن در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی بوشهر تزریق شده است -

هاجری ادامه داد: وقتی جسد بی جان محمد روی زمین افتاد و با برق گرفتگی به او برخورد کرد، بلافاصله برادرم را برداشتیم تا او را به بیمارستان منتقل کنیم اما در مسیر انتقال وقتی اورژانس جسد او را تحویل گرفت. اعلام کرد که جان خود را از دست داده است.»

فداکاری محمد آقا حجاری یادآور فداکاری علی لندی، پسر نوجوان ایذه ای است که ۱۸ شهریور سال گذشته پس از نجات دو نفر در خانه ای در حال سوختن دچار سوختگی شد و چند روز بعد جان باخت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *