مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت 3 گروه از امروز آغاز شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجله تشویقی پرداخت سود سهام عدالت در مرحله سوم از امروز آغاز شد. سود سال مالی 96 شرکت های سرمایه گذاری تاکنون در دو مرحله بین استفاده کنندگان تقسیم شده است. در مرحله اول دست اندرکاران تحت پوشش کمیته امداد من رفاه آنها به سود خود رسیدند. ثانیاً این سود کاملاً در نظر گرفته شده است روستاییان من عشایر واریز شد.

بر این اساس در مرحله سوم که مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت روز زن است، از فردا (سه شنبه) کارگران فصلی و ساختمانی، دخترای مجرد من زنان شاغل سرپرست خانوار آنها به تدریج این سود را دریافت می کنند.

در این مرحله باید حدود 500 میلیارد تن سود قانونی در سال های 95 و 96 بین پنج میلیون و 400 هزار نفر از افراد متعلق به این گروه ها از طریق بانک های عملیاتی پرداخت شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته 38 میلیون و 800 هزار نفر در اولین قسط سود مشمولان عدالت کل مبلغ را دریافت کردند و سود اختصاص یافته به این گروه از مشمولان حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان بود.

دومین قسط سود سهامداران عدالت برای سال مالی 1396 از اول آذرماه امسال آغاز شد و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی 175 هزار تومان سود دریافت کردند.

کلیه دست اندرکاران می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت سهام عدالت خود با سایت www.samanese.ir تماس حاصل نمایند.

همانطور که معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان خصوصی سازی در تاریخ 8 بهمن ماه 94 اعلام کرد سود سهام عدالت سال های 96 و 1396 به بسیاری از استفاده کنندگان از اقدامات دادگستری واریز شده است اما 6 میلیون نفر از کاربران اقدامات حقوقی شماره شبانه خود را منتشر نکرده اند. . ».

بیشتر بخوانید  نگاه عجیب شرارا رهاک در دفتری زیبا!


بیشتر بخوانید:

زمان واریز سود قانونی در سال 97 تعیین شد

زمان واریز سود 175 هزار سهم تومان پراوده اعلام شد

تصمیمی جدید برای اقدامات عدالتخواهانه در سال جدید

ارزش اقدامات عدالتخواهانه چقدر است؟

زمان پرداخت سود سهام همه اقشار جامعه اعلام شد


اگر این مقاله را مفید می دانید، با لایک و اشتراک گذاری آن از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقالات خود را از طریق قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *