مراقبت های بعد از عمل پروتز صورت


مراقب آبسه و عفونت بعد از پروتز گونه باشید!

گونه های برجسته و خوش فرم، یکی از مهم ترین نشانه های جوانی و زیبایی هر فردی حساب می کند. در برخی افراد به دلیل عوامل ارثی ممکن است گونه ها به خوبی رشد نکرده و یا شکل استخوان گونه با سایر قسمت های صورت تناسب نداشته باشد. در برخی افراد، اگرچه استخوان گونه در جوانی رشد خوبی داشته و فرم خوبی دارد، اما با شروع روند پیری و شل شدن بافت های نرم صورت، فرم گونه ها نیز بدتر شده و زیبایی خود را تا حدودی از دست می دهد. . و باید به آن اشاره کرد که تبدیل به یک گونه می شود.

جایگزین های بسیار خوبی برای پروتز وجود دارد که افرادی که به دنبال راه هایی برای بازیابی حجم از دست رفته صورت هستند، اما نمی خواهند در معرض آن قرار بگیرند. خطرات جراحی پروتز صورت من می توانم از آنها استفاده کنم. این جایگزین ها شامل تزریق ژل یا تزریق چربی به استخوان گونه های غیر جراحی است.

با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید مراقبت مناسب بعد از جراحی پروتز آن ها ملاقات می کنند.

مراقب آبسه و عفونت بعد از پروتز گونه باشید!

مراقبت های بعد از عمل قرار دادن پروتز صورت

در برخی کشورها آمار شگفت انگیزی وجود دارد. طبق آمار انجمن بین المللی جراحان پلاستیک در سال 2013، محبوبیت جراحی زیبایی در بین زنان افزایش یافته است. ناگفته نماند که مردان نیز به دلیل تغییرات فیزیولوژیکی و چهره مستعد جراحی های زیبایی هستند. شاید شما هم با افرادی آشنا شوید که دلایل دیگری مانند رینیت را برای جراحی بینی ذکر می کنند.

رینوپلاستی عملی است که برای بهبود عملکرد بینی و تغییر ظاهر آن انجام می شود اما برای انجام این عمل باید نکاتی را در نظر گرفت و به صحبت های دکتر ابهری متخصص علوم رفتاری توجه کرد. وی ادامه داد: 65 درصد از جراحی های زیبایی غیرضروری هستند و 80 درصد از افراد پس از جراحی بینی معتقدند که چهره آنها تغییر چندانی نمی کند.هدف از جراحی پلاستیک حفظ عملکرد طبیعی صورت و ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی است. اما در کشور ما افراد زیادی به دنبال تغییرات زیادی در بینی هستند و بیشتر آنها تمایل به داشتن بینی عروسکی دارند. 60 سال پیش اروپایی ها هم همین تمایل را داشتند و بعد این عملیات به کلی کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید  داروی خانگی برای درمان و پیشگیری از بیماری ها

1) معمولاً 48 ساعت پس از عمل – زمانی که زخم ها نسبت به آب نفوذ ناپذیر هستند – می توانید حمام کنید.

2) حداقل به مدت 12 ماه از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و قرار گرفتن در معرض آفتاب طبیعی یا مصنوعی خودداری کنید.

3) اگر دوری از آفتاب اجتناب ناپذیر است، از ضد آفتاب قوی (SPF> 30) استفاده کنید.

4) هنگام استحمام حتماً یک نفر در کنار شما باشد تا از پایداری وضعیت شما اطمینان حاصل کند.

5) هنگام استحمام از تماس مستقیم آب با زخم خودداری کنید.

6) از قرار گرفتن در وان یا استخر به مدت 4 تا 6 هفته پس از جراحی خودداری کنید.

۷) هر روز زخم را از نظر علائم عفونت معاینه کنید و آن را تمیز نگه دارید.

8) در صورت ایجاد برش در دهان، از دهانشویه منظم – در فواصل 3 تا 4 ساعته – با محلول نمکی و کلرهگزیدین به خصوص بعد از غذا استفاده کنید.

9) رعایت کامل بهداشت دهان و دندان بعد از جراحی ضروری است.

10) می توان از آرایش صورت برای پوشاندن کبودی ها تا حدود 7 روز بعد از عمل – بعد از برداشتن بخیه ها – استفاده کرد، اما نباید مستقیماً روی بریدگی ها گذاشته شود و در پایان روز باید به آرامی برداشته شود.

11) اگر بخیه هایی دارید که قابل جذب نیستند، بسته به نظر جراح شما معمولاً بعد از 5 تا 7 روز کشیده می شوند.

پشیمانی فایده ای ندارد!

اگر فردی بخواهد بینی عروسکی آسیب دیده را مجدداً عمل کند، زیرا ساختاری در بینی فرد وجود ندارد، نمی توان از بینی و بافت او برای عمل مجدد استفاده کرد و باید از غضروف گوش یعنی غلاف عضلانی استفاده کرد. گیجگاهی یا استفاده از دنده های یک فرد.

بیشتر بخوانید  دلیل علمی نگرفتن ناخن در شب چیست؟

بورسیه جراحی صورت اضافه شد:

این عمل جراحی ساده ترمیمی را به یک عمل بسیار پیچیده تبدیل می کند و فرد به جای دو ساعت جراحی به پنج تا شش ساعت نیاز خواهد داشت.ژل لب علاوه بر ظاهر غیرعادی که دارد، گاهی اوقات می تواند در عملکرد طبیعی عضلات لب اختلال ایجاد کند. همچنین می تواند باعث عفونت لب شود که می تواند مشکل ساز باشد.در موارد نادری اگر ژل به درستی تزریق نشود منجر به انسداد عروق دهان و سیاه شدن لب ها و از دست دادن این عضو می شود. .

مراقب آبسه ها و عفونت ها باشید!

تزریق غیرمعمول پروتزی که روی صورت فرد نمی گنجد مشکل ساز است و یکی از آنها حرکت پروتز است. زیرا اگر جسم خارجی را به صورت فشار دهیم آن را حرکت می دهد.

ساعدی افزود: فلسفه جراحی پلاستیک صورت حفظ عملکرد طبیعی صورت و ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی است. در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد، پس همه باید قبل از عمل به آن توجه داشته باشند و سپس به سراغ عملیات بروند.

عوارض بعد از عمل

خون مرگ و ورم

به خاطر داشته باشید که شدت التهاب و خون سازی ممکن است قبل از کاهش کمی افزایش یابد. در اکثر افراد، بهبود تورم سه روز پس از جراحی شروع می شود. اثرات خون مرده نیز پس از 7 تا 14 روز از بین می رود.

احساس سفت شدن گونه ها

این احساس نیز از پیامدهای تورم روی گونه ها است و با از بین رفتن ورم، سفتی گونه ها نیز کاهش می یابد.

گونه های غیر حساس

بی حسی گونه یکی از عوارض موقتی است که پس از جراحی گونه انتظار می رود. گونه ها معمولاً پس از شش تا 12 ماه به حالت عادی باز می گردند. شما می توانید در هفته اول بعد از عمل به فعالیت بدنی آرام خود ادامه دهید، اما در عرض 7 تا 10 روز پس از عمل باید مبارزه کنید. از خم شدن یا بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید. توصیه می شود حداقل دو تا سه هفته برای شروع ورزش و انجام فعالیت های بدنی شدید صبر کنید. همچنین رژیم غذایی شما تنها چند روز پس از عمل شامل مایعات خواهد بود. پس از آن، می توانید به تدریج رژیم غذایی معمول خود را از سر بگیرید.

بیشتر بخوانید  لیست خرید مناسب برای افرادی که چربی خون یا تری گلیسیرید بالا دارند

————————————————- ————————-

نتیجه طولانی مدت این عمل برای اکثر افراد چیست؟

جراحی کاشت گونه قابل پیش بینی ترین راه برای اصلاح صورت است. اما با توجه به تورمی که بعد از عمل ایجاد می شود ممکن است سه تا شش ماه طول بکشد تا بهترین نتیجه این عمل حاصل شود.نتایج عمل پروتز گونه ماندگاری طولانی و خوبی دارد. از آنجایی که دندان های مصنوعی از مواد مصنوعی ساخته شده اند، ممکن است در آینده نیاز به تعمیر داشته باشند. اما برخلاف پروتز سینه، اکثر افرادی که از پروتز گونه استفاده می کنند تا آخر عمر نیازی به تعویض ندارند.

————————————————- ————————-

آیا برای این عمل باید در بیمارستان بمانم؟

جراحی پروتز قفسه سینه را می توان با خیال راحت در مطب یا مرکز جراحی سرپایی یا بیمارستان انجام داد. این عمل را می توان با بیهوشی عمومی انجام داد که در این صورت در حین عمل کاملاً در خواب خواهید بود. همچنین فقط می توان از بی حسی موضعی و مسکن استفاده کرد که در این صورت در هنگام خواب بیدار اما آرام خواهید بود. در حین کاشت گونه دردی احساس نخواهید کرد، اما ممکن است کمی خسته کننده باشد، حدود یک تا دو ساعت طول می کشد. اگر عمل فقط یک پروتز باشد، اغلب می توان بعد از عمل بیمار را مرخص کرد. اما اگر جراحی های دیگر همزمان انجام شود و عمل بیش از پنج ساعت طول بکشد، معمولاً توصیه می شود یک شب در بیمارستان بمانید.

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید پس از پروتز گونه مراقب آبسه ها و عفونت ها باشید

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

————————————————- ————————-

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید