مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدیر شبکه نسیم از صحبت های مهران مدیری عصبانی شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مدیر شبکه ما سرزنش کرد

دلگرم کننده: امروز رهبر شبکه تلویزیونی با نامه ای مدیر شبکه نسیم را توبیخ کرد.

به گفته وی، شبکه نسیم محتوای برنامه اخیر «دورهمی» را نادیده گرفت و به نظر او مهران مدیری اطلاعات ناعادلانه ای از تلاش مسئولان در حادثه سیل ارائه کرد.

برنامه «دورهمی» که از ابتدای فصل اول مورد انتقاد رسانه های حامی دولت و اصولگرایان قرار گرفته بود، اخیراً به دلیل صحبت های اخیر مهران مدیری در قسمت اول سریال جدید با اعتراض رسانه های طیف مواجه شد. . آنها متفاوت تنظیم شده بودند.


بیشتر
داستانی یادآور مهران مدیری و سانسور برنامه دورهمی

انتقادات از سخنان مهران مدیری در «دورهمی» تا جایی پیش رفت که صدای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به گوش رسید. او در تجمعی در شهر سیل زده در بازدید از پل دختر گفت: «همه سر کار آمدند، اما یک نفر به اسم هنر برنامه تلویزیونی را مسخره می کند، این نابخشودنی است».

اما آخرین واکنش به این برنامه شامل اظهارات عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان سیما است که در نامه ای به معاون صدا و سیما از پخش این برنامه در شرایطی که مردم باید خلق کنند ابراز تاسف کرده است. امید شبکه نسیم.

رئیس سازمان سیما خاطرنشان کرد: برنامه های پرمخاطب صدا و سیما مانند «دورهمی» همواره در راستای ایجاد امید، نشاط و شعور در مردم بوده است. «مراقب باش و همیشه حرکت کن. در راستای امید، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی».


بیشتر بخوانید  ببر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *