مدیریت نارضایتی از بازار نیاز به عمل گرایی دارد


ایسنا / ایلام در جلسه ای با معاون وزیر تجارت وزارت صمت ، استاندار بر برنامه ریزی ، عمل گرایی برای حل مشکلات مردم و مدیریت نارضایتی بازار تأکید کرد.

به گزارش ایسنا ، محمد نوساری در نشست با معاون وزیر کشور وزارت صمت گفت که یک سوم جمعیت این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند و از وزارت صمت خواست برای تهیه کالاهای اساسی به ایلام توجه ویژه ای داشته باشد.
وی با تأکید بر حمایت از بازاریان و اصناف گفت: گسترش تاج و تحریم ها باعث شده بازار و صنعت استان و کشور با چالش های جدی روبرو شود و در این راستا بازاریان بیشترین آسیب را در زمان خود متحمل شدند. بسته “
استاندار ایلام با تأکید بر برنامه ریزی و عمل گرایی برای حل مشکلات مردم و مدیریت نارضایتی از بازار خواستار رفع موانع احتمالی تولید و برنامه های اقتصادی بازاریان ، اصناف و مردم شد.
وی با اشاره به برخی موانع تولید ، اظهار داشت: اگرچه در یک زمان یا کمبود مرغ با مشکل روبرو بودیم اما این استان تولید بیشتری نسبت به مصرف داخلی دارد که این نیز بخشی از بازار مصرف استان های همجوار است.
نوساری معاون بازرگانی وزارت صمت را به توجه ویژه به ظرفیت بسیار بالای استان در زمینه صنعت و کشاورزی فراخواند و گفت: کاهش بارندگی در استان تأثیر منفی بر محصولات کشاورزی داشته است. …
وی در پایان با اشاره به قطعی برق و خسارت به بازار ، اصناف و برخی صنایع استان گفت: توافق شده تا زمان حل مشکل ، قطع برق طبق برنامه و با اطلاع قبلی در هر منطقه انجام شود. . “
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز در این نشست گفت که هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی از جمله برنج ، کره ، شکر ، مرغ و … در این استان وجود ندارد. کالاهای روستایی کوشا خواهند بود.
عباس قبادی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و برنامه ریزی بتوانیم اقدامات لازم را برای تأمین عمده کالاهای استان انجام دهیم و نواقص و کاستی ها را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید  آیت الله علم الهدی: بگذارید مردم از دولت آینده مطالبه کنند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید