مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیت الله علم الهدی: بگذارید مردم از دولت آینده مطالبه کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه خود در مشهد با استناد به طرح اجرای فرمان ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب در هفته آینده ، گفت: توسط کارمندان دولت ، حتی رهبر معظم انقلاب. “اما لازم است دولتی که می خواهد کار را در این شرایط و در این فضا به عهده بگیرد ، بداند که این درخواست با چه ادبیاتی باید توجیه شود.

وی افزود: وضعیت فعلی کشور و وضعیت خواسته های مردم در دولت جدید قابل تأمل است و رئیس جمهور جدید در شرایط خاص وارد کشیش می شود ، بنابراین باید ببینیم خواسته های متفاوت و پراکنده او را احاطه کرده و ادبیات درست خواسته ها در این “موقعیت دولت جدید چیست؟

امام مشهد جمعه گفت: “جو حاکم بر کشور به گونه ای است که استکبار جهانی و امپراتور رسانه های استکباری در یک طرف قرار دارند و تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت رای دهندگان به کار می گیرند و مردم را ناامید کرده و استکبار را دفع کرده اید. “این استکبار با این وضعیت آرام نخواهد شد و با استفاده از نفوذ و تلقین شیطانی خود سعی در تبدیل جو به خشونت و ایجاد شورش های سیاسی که در مناطق مختلف کشور شاهد آن هستیم و ایجاد این شورش ها به دلیل شکست در زمان انتخابات

آیت الله علم الهدی ادامه داد: برخی از افرادی که در انتخابات شرکت نکردند اکنون اصرار دارند و سعی می کنند از مطالبات مشروع مردم به نفع اهداف فاسدانه خود و به نام مطالبات مردم استفاده کنند و به ما بگویید از همان ابتدا در انتخابات شرکت نکردیم ، و شما که شرکت کردید ، اکنون ببینید مشکل از چه قرار است و آنها به طور طبیعی در جهت تحریک این خواسته ها حرکت می کنند.

بیشتر بخوانید  عکس پروفایل شبهای قدر ماه رمضان ۱۴۰۲

وی گفت: رقبایی که در انتخابات با رئیس جمهور منتخب رقابت کرده اند مطمئناً تلاش می کنند فقط اعتراضات را ببینند و مشکلات را برطرف کنند و این مشکلات را در بین مردم و جریان های رسانه ای آنها افزایش دهند و آنها می گویند این دولت نیز کاری دارد که انجام دهد . “نیامدن.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: برخی از کسانی که وارد همان انتخابات به اصطلاح شدند جریان ولایتی برای به دست آوردن موقعیت و تشکیل ستاد انتخابات و برنامه ریزی ها ، زیرا همه آنها در دولت جایی نخواهند داشت. “از طرف دیگر ، آنها شروع به تخریب و انتقاد از مقامات دولتی و وزرا خواهند کرد و آنها را مطالبه و انتقاد خواهند کرد و می گویند اگر ما به قدرت برسیم ، اوضاع بسیار بهتر خواهد شد ، که نوعی تقابل است.

وی با اشاره به سابقه رئیس جمهور منتخب ادامه داد: از طرف دیگر این افراد انقلابی هستند که با توجه به معیارها و شاخص هایی که رهبری و عملکرد گذشته وی توضیح داده اند به آقای ریسی رای دادند و اکنون منتظر هستند تحقق شعارها و رویکردها. وی خاطرنشان کرد: آنها به این دلیل است که مردم ما که زیر بار مشکلات اقتصادی ، معیشتی و فرهنگی خرد شده و کمر آنها خم شده است ، انتظار دارند که تغییر ایجاد شود و مشکلات در اسرع وقت کاهش یابد و از این عقب کج رهایی یابد.

آیت الله علم الهدی گفت: طبیعی است که رئیس جمهور آینده با این خواسته ها و فشارهای شدید محاصره شود و از طرف دیگر زبانهای انتقاد باز باشد و از طرف دیگر ویرانگران و مفسدان و افراد فاسد با نیت و بیماری آرام نمی گیرند ، بنابراین لازم است. “به عنوان یک سالک این دولت ، با توجه به شرایط فعلی کشور ، ما باید به شیوه ای و ادبیاتی از دولت آینده مطالبه کنیم که به نتیجه مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید  مینا وحید در سریال "جزیره" سیروس مقدم / عکس

وی در مورد ویژگی های دقت گفت: “اول ، تقاضا باید بدهی محور باشد و مردم باید به عنوان یک تعهد مطالبه کنند و این تقاضا نباید رنگ انتقام به خود بگیرد و نباید به گونه ای باشد که برای خودش سهمی بخواهد. و جریان آن. “

امام جمعه مشهد ادامه داد: این مطالبات نباید آب به آسیاب دشمن بریزد ، تا دشمنی که می خواهد کشور را نابود کند و بنیان های آن را از طریق شورش سست کند ، موج این مطالبات مردمی را نگیرد و کل ماجرا را در شماره خاتمه دهد. این کار را انجام دهید ، یعنی در بحران های اجتماعی ایجاد شده توسط دشمن ، سعی کنید مطالبه نکنید و آن را برای زمان مناسب رها کنید ، نظام و رهبری را خوشحال نکنید و سپس با فشار دشمن خواسته های خود را مطرح کنید.

وی با اشاره به شعارهای دولت های گذشته و مشکلاتی که آنها با آن روبرو بودند ، گفت: دولت جدید با شعار جهاد و به عنوان جهادی برای جهاد کار و حل مشکلات روی کار آمد و اگر دولت ساخته شود به قدرت می رسد با شعار جهاد. »دولت جهادی شد. درخواست دولت جهادی باید همان درخواست گروه جهادی و جهادگران در بخشهای مختلف جامعه باشد و این درخواست ها باید با کمک و جهاد مخلوط شود و اگر این درخواست ها با کمک های مختلف سیاسی ، اجتماعی و بشردوستانه انجام شود ، این درخواست ها نتیجه می شود. مشکلات برطرف خواهد شد و فشار برطرف خواهد شد ، اما اگر خواسته های خصمانه ای از طرف دولت که به عنوان جهاد به قدرت رسیده است ، مطرح شود ، می تواند دولت را سرنگون کند.

بیشتر بخوانید  نوید محمدزاده مفقود شد | نگرانی فرشته حسینی از ناپدید شدن شوهرش

آیت الله علم الهدی ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان و همراهی مردم مشکلات کشور حل شود و فشار معیشتی از دوش مردم برداشته شود و در سایه رونق نسبی زندگی راحتی داشته باشد. و نظام و انقلاب و اصول و ارزشهای دینی و اسلامی در مسیر توسعه و گسترش فوق العاده باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *