مدیران ناکارآمد باید از عملکرد ضعیف خود پاسخگو باشند – اردبیل نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اردبیل عباس جهانگیرزاده ظهر امروز در جلسه کمیسیون جذب و برنامه ریزی وام پروژه های عمرانی در شهر پارس آباد با اشاره به مشکلات برخی از روستاهای منطقه اظهار داشت: مشکلات مناطق روستایی ما به حدی است که وضعیت ساکنان این منطقه حرفی برای گفتن نیست و افسران اجرایی استان و شهرستان باید پاسخگو باشند.

وی افزود: “من ، به عنوان یک نماینده مردم و مسئول نظارت بر عملکرد و عملکرد شما ، می گویم که ضعف های بزرگی در نمایندگی برخی از شما و خدمات به مردم وجود دارد ، و کسی که نسبت به خدا بی توجه و غیر مسئول است. برای پیگیری مشکلات و حل مشکلات مردم “وجدان ، قانون و مردم مسئول و مسئول هستند و ما به هیچ سهل انگاری و شخصیتی کوچکترین توجه نخواهیم کرد.

نماینده مردم پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوس در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ناکارآمد که مشکلات مردم را تشدید می کنند و آنها را از سیستم دلسرد می کنند باید پاسخگوی عملکرد ضعیف آنها باشند.

جهانگیرزاده در ادامه با بیان اینکه طی پیگیری های هفتگی ماهانه 25 میلیارد تومان برای عملیات راه سازی در منطقه جذب می شود ، افزود: نتیجه بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس تجهیزات مدارس و یک سازمان نوسازی است. کشور ، حفاری و تخصیص اعتبار به چندین مدرسه در مناطق مختلف منطقه با وام بیش از 50 میلیارد تن ، که متأسفانه مدیران منطقه کوچکترین تلاشی برای جذب و هزینه نکردند.

وی با بیان اینکه کمتر از یک سوم 3 میلیارد تن اختصاص یافته برای بهسازی و آماده سازی راههای عشایری و این سهل انگاری نسبت به عشایر ما گفت: در زمینه راههای روستایی ، مدیران منطقه ای و استانی کوچکترین حرکتی انجام می دهند. منطقه ما و هیچ راه روستایی کوچکترین اقدامی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید  روحانی پس از اعتراضات مردمی فوراً به استاندار خوزستان دستور داد

نماینده مردم پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: از 500 پرونده مناطق بی خانمان که وام آنها تصویب و توزیع شده است ، بنیاد مسکن نیاز به ارائه آماری دارد تا برخی از افراد نیاز به کمک مضاعف داشته باشند. پشتیبانی می کنیم و ما از آنها پشتیبانی خواهیم کرد. تزریق اعتبار را دنبال کنید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه گفت: “آمار و اولویت های تعریف و اجرای پروژه به عهده مدیران منطقه ای است و ما بر اساس آمارهای منطقه برنامه ریزی و تخصیص منابع می کنیم که ضعف مدیران منطقه در تعریف غلط یا عدم تعریف پروژه ها به تخصیص ناکافی بودجه مربوط می شود.

امامی فرماندار شهرستان افزود: عملکرد برخی از مدیران منطقه قابل دفاع و بسیار قابل تحسین است و آنها اغلب از طریق تماس تلفنی و جلسات حضوری از طریق فرمانداری و نماینده محترم پرونده های مردم را رصد می کنند اما برخی از مدیران منطقه از حتی تماس خودداری کنید و ردیابی کنید. “آنها نمی توانند صبر کنند تا سرمایه را جمع کنند.

انتهای پیام / 131 / ش

دیدگاهتان را بنویسید