مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روحانی پس از اعتراضات مردمی فوراً به استاندار خوزستان دستور داد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعد از ظهر پنجشنبه ضمن دریافت گزارشی از استاندار درباره وضعیت استان ، با کاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار خوزستان تماس تلفنی برقرار کرد و حل مسئله وی اخیراً تأکید کرد: تحمل کم آبی و گرمای بالای 50 درجه بسیار دشوار و طاقت فرسا است و مردم حق اعتراض به وضعیت فعلی را دارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه اوضاع استان به دلایل مختلف کاملاً غیر عمدی است ، اظهار داشت: مردم خوب ، صبور و مقاوم در استان نباید شک داشته باشند که دولت به اعتراضات قانونی آنها گوش فرا می دهد و تمام تلاش خود را برای رفع سریع بی آبی می کند. “با توجه به خشکسالی بی سابقه در کشور و تجمع سایر مشکلات سالهای گذشته ، از آن استفاده خواهد شد.

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان استانی به مردم و توضیح دلایل شرایط به صورت کاملاً شفاف و دقیق برای مردم ، استاندار خوزستان را موظف کرد از تمام امکانات لازم در استان و استان های همجوار و هماهنگی و همکاری همه امکانات برای حل سریع مشکلات.

رئیس جمهور همچنین به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان در فردا برای بررسی و نظارت دقیق بر مشکلات از طرف رئیس جمهور و دولت اشاره کرد و بر هماهنگی لازم برای حداکثر رساندن ظرفیت این حضور برای حل سریع مشکلات تأکید کرد.

27215

بیشتر بخوانید  استراتژی های تجاری خاص با افغانستان در زمینه تجهیزات پزشکی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *