مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استراتژی های تجاری خاص با افغانستان در زمینه تجهیزات پزشکی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / خراسان رضوی خراسان رضوی ، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی گفت: “فرصت ها و راه حل های ویژه ای از طریق نشست مشترک جمهوری اسلامی ایران و افغانستان در زمینه پزشکی ، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با تجار ایجاد می شود. و واحدهای صنعتی. به عنوان واحدی در خراسان رضوی در نظر گرفته شود. ”

علی رسولیان ، معاون وزیر صمت ، که با ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور داشت ، گفت که در این نشست مشترک راه های جدیدی برای تجارت بین افغانستان و ایران گشوده خواهد شد ، گفت: “این جلسه با هدف شناسایی و اجرای راه حل های مناسب بین ایران و افغانستان ، در صادرات و واردات هر دو کشور ، به رسمیت شناختن قوانین و مقررات تجارت و گمرک ، مزایای صادرات و واردات در شمال شرق شهر صنعت مواد غذایی و بیوتکنولوژی با حضور مشاور افغان در ایران و رئیس استان خراسان رضوی برگزار شد دفتر سرمایه گذاری و واحدهای صنعتی برای جذب

وی افغانستان را یکی از بازارهای مهم کالاهای ایرانی برای صادرات به ویژه در استان های همسایه دانست و گفت که اهداف این نشست توسعه روابط اقتصادی و بررسی استراتژی های توسعه تجارت در افغانستان ، برای توضیح ظرفیت سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی است. محصولات در افغانستان با توجه به شرایط کرونا و نیاز به استفاده از تجهیزات پزشکی ، شناخت ظرفیت صادرات هر دو کشور و آشنایی بازرگانان و بازرگانان برای اهداف مذاکرات تجاری در این مراسم.

علی بهرامی زاده ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: در شرایط تاج گذاری نقش مهمی در تأمین نیازهای بازار منطقه ای ایفا می کند.

بیشتر بخوانید  تبریک سال نو توسط ریاست جمهوری | جزئیات پیام تبریک ریاست‌جمهوری

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ، وی اظهار داشت: هدف اصلی این جلسه ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات حمل و نقل ، بانکی ، گمرکی ، ترانزیت و بیمه ، چگونگی شرکت موفق در مناقصات و خریدها ، نحوه انجام انعقاد قرارداد ، شرایط و سرمایه گذاری. ، ثبت شرکت یا دفتر نمایندگی در افغانستان و ایران ، نقش سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی کشور و شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی و افزایش تعاملات تجاری از دیگر موضوعات تعامل بین طرفین.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *