مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مددی: من اشتباهات داوری مقابل استقلال را عادی نمی دانم / ما نگران داوری در دربی هستیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیماحمد مددی در مورد اعتراض باشگاه استقلال به داور سید مهدی سید علی در دیدار “آبی پوشان” و “آلومینیوم اراک” گفت: “هدف ما قوی بود ، پس از آنکه کارشناسان داوری گفتند توپ به قائدی برخورد کرد” اینطور نیست در عکس مشخص است که توپ به پای رهبر برخورد نکرد و دروازه ما محکم بود. جالب اینجاست که پس از به ثمر رسیدن گل ، کمک داور پرچم را بلند می کند. بنابراین قبلا هیچ اتفاقی نیفتاده است. صد در صد کمک داور اشتباه است. از کارشناسان می خواهم کمی شهامت داشته باشند.

وی افزود: ما به هیچ وجه سید علی را برای این بازی مناسب ندانستیم. ما هم نامه نوشتیم اما توجهی نکردند. انتظار این ارزیابی غیرمنصفانه را داشتیم. ما می دانستیم که استقلال آسیب خواهد دید ، و بنابراین اتفاق افتاد که هر دو امتیاز زیر پا گذاشته شد. با عرض پوزش برای این روند من این روند را شایسته داوری در کشور نمی دانم. من این مقدار اشتباهات داوری را طبیعی یا غیر عمدی نمی دانم. در برابر هیچ تیمی غیر از استقلال خطایی رخ نمی دهد. به راستی اگر این اشتباهات را فاجعه بار نگوییم چه می شود؟ این قضاوت واقعاً به گریه نیاز دارد. نگرانم. در روز روشن ، گلهای سالم آفساید اعلام می شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال که میهمان برنامه تاپ فوتبال بود ، گفت: سید علی اصلاً برای یک استقلال خوب بازی نمی کند. شواهد زیادی وجود دارد که سید علی برای استقلال سوت می زند. در بازی با آلومینیوم هم دیدید که او چقدر مقابل استقلال سوت زد. تیم ما می خواهد روان بازی کند اما سوت های اشتباه روند تیم ما را مختل می کند. 25 بازی انجام شده است ، حداقل 12 بازی حق استقلال را از دست داده اند. اسناد به هیئت منصفه ارسال شد اما صدای مظلومیت استقلال شنیده نشد. احساس می کنم داوران به راحتی حتی 50-50 به ضرر استقلال بازی می کنند. به نظر من وقتی داوران می بینند هیئت منصفه هیچ واکنشی نشان نمی دهد ، به راحتی به ضرر استقلال سوت می زنند. متاسفم چرا بازی با احساسات میلیون ها طرفدار آسان است. ما در حال حاضر نگران قضاوت دربی حذفی هستیم ، زیرا در دو دربی گذشته داوران به ضرر ما بودند و در قوانین اشتباه واضحی مرتکب نشدند و حق ما ضایع شد.

بیشتر بخوانید  شرح اقدامات کمپ ضد فساد "Korona" در سیستان و بلوچستان - آژانس "Mer" اخبار ایران و جهان

مددی درباره مشکلات مالی استقلال و صحبت های فرهاد مجیدی در نشست های خبری توضیح داد: مشکلات مالی استقلال ریشه عمیقی در گذشته دارد. این مشکلات همیشه بوده است ، اما زودگذر است و ما در روزهای آینده آنها را برطرف خواهیم کرد. ما فردا بازی بسیار حساسی داریم و نمی خواهم تیم حذف شود. اینها مشکلات خانواده است و بیایید مشکلات خانواده را حل کنیم. مشکلات استقلال در 10 سال گذشته ریشه داشته و با آنچه در سال گذشته رخ داده عمیق تر شده است. حق با سرمربی است اما به زودی با تزریق منابع مالی این مشکلات برطرف می شود. تمام تلاش ما این است که قبل از دربی به بازیکنان خوب پرداخت کنیم.

وی با اشاره به تفاوت مبلغ پرداختی توسط بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان کاملاً مشخص هستند که چه چیزی می گیرند. دوستان بارها به این باشگاه آمده بودند و هرکسی که سوالی داشت گزارش مالی می گرفت. جلسه ای با کاپیتان تیم داشتیم و مبلغ پرداختی اعلام شد. من الان اعلام کردم هر بازیکنی که هیچ ابهامی داشته باید به باشگاه بیاید تا بتوانیم صورتحساب را به او ارائه دهیم.

مدیرعامل استقلال درباره جریمه های رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی از باشگاه استقلال گفت: این جریمه در گذشته بوده است. مظاهری در گذشته محکومیت داشته و طبق قوانین با او رفتار شده است. اسماعیلی نیز در این حادثه دست داشت که توسط کمیسیون انضباطی حل و فصل شد.

“گفته شد که فرهاد مجیدی 20 میلیون جایزه به بازیکنان داده و این درست است؟” مددی در پاسخ به این س saidال گفت: “اگر مجیدی گفت ، حتماً به این دلیل بوده كه این منابع از باشگاه نیستند. ما نمی توانیم در این مورد اظهارنظر كنیم ، اما من از بازیکنان پرسیدم و آنها گفتند كه این پول پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید  دلیل جدایی شهاب حسینی از همسرش

وی همچنین درباره انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره استقلال یادآور شد: دلفانی همچنان در این باشگاه حضور دارد. اعضای قبلی با نظر جلسه از هم جدا شدند و اعضای جدید با نظر جلسه اضافه شدند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت قرارداد دیاباته و ملیچ توضیح داد: دیاباته و ملیچ تا پایان سال جاری قرارداد دارند و به عنوان یک قاعده کلی منتظر نظر سرمربی برای تمدید قرارداد هستیم. “

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *