مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرح اقدامات کمپ ضد فساد “Korona” در سیستان و بلوچستان – آژانس “Mer” اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، محمد حسن قوسیان مقدم ، دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره اقدامات انجام شده در اردوگاه مرکزی مبارزه با پیشگیری ویروس کرونا وی در استان سیستان و بلوچستان گفت: “از زمان تأسیس این اردوگاه ، حمایت سازمان داوطلبان و همچنین مشارکت خیرین در این استان برای پیشگیری و درمان ویروس کرونا از منطقه شروع شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون “ماسک” در شهرهای استان از زمان تأسیس اردوگاه ، گفت: یک میلیون و 234 هزار ماسک از شهرستان های این استان توزیع شد 8 ژوئیه تا 10 ژوئیه ، که 84000 اهدا کننده و مابقی از طریق شعب استانی تأمین شده است.

قوسیان مقدم در ادامه از اهدای 57 کپسول “10 لیتر اکسیژن” طی 4 روز ابتدایی پایگاه خبر داد و گفت: طی 4 روز اول پایگاه ، 17 کپسول از بیمارستان حضرت امام علی چابهار و 40 کپسول از بانک سرمان امانت سراوان این اردوگاه اهدا شد

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: 235 “کپسول 40 لیتری” و 100 “کپسول 50 لیتری” در این مدت به اردوگاه اهدا شد. هم ۳۰۰۰ یک بسته “کیت بهداشتی” و 50 “کولر آبی” نیز به این اردوگاه اهدا شد.

در سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر به استانهای سیستان و بلوچستان در روز پنجشنبه ، 8 ژوئیه ؛ ستاد مرکزی مبارزه و پیشگیری ویروس کرونا باز کن. در این اردوگاه ، 24 خیر بزرگ کشوری بسیج شده اند تا در برابر شیوع بیماری کمک های لازم را به استان بفرستند. ویروس کرونا برای جلوگیری از.

بیشتر بخوانید  چگونه می توان بلافاصله قند خون را با دارچین کاهش داد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *