مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

محموله جدید واکسن آسترازنکا وارد تهران شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا، دومین محموله یک میلیون دز آسترازنکا اهدایی دولت لهستان به جمهوری اسلامی ایران روز گذشته وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد.

دومین محموله یک میلیون اسکله آستاراخان که دولت لهستان به جمهوری اسلامی ایران اهدا کرده بود روز گذشته وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران شد. این واکسن ها با کمک کمیسیون اروپا و در چارچوب یک توافق دوجانبه به ایران ارسال شد.

تمام این محموله برای حمایت از واکسیناسیون پناهندگان افغان مقیم ایران است. ایران میزبان جمعیت زیادی از افغان‌ها است و همچنین به عنوان بخشی از کمپین ملی واکسیناسیون خود به پناهندگان واکسن می‌دهد. اهدای این واکسن ها از سوی لهستان پاسخی به درخواست جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از تلاش های این کشور به نفع پناهندگان است.

اعتقاد بر این است که این کمک به بهبود برنامه ملی واکسیناسیون به منظور کاهش وضعیت اضطراری در جمعیت ایران نیز کمک خواهد کرد. در واقع، این کمک مالی نشان دهنده مشارکت لهستان در مسئولیت بین المللی است و نشان می دهد که لهستان آماده کمک به کشورهایی است که میزبان تعداد زیادی از پناهندگان در مبارزه با این بیماری همه گیر هستند.

ایران در 13 اکتبر اولین محموله یک میلیون دوز واکسن Astraznka را دریافت کرد که توسط لهستان در حمایت از کمپین ملی واکسیناسیون و همبستگی با مردم ایران اهدا شد. این محموله دوم تعداد کل واکسن های اهدایی لهستان را به 2 میلیون دوز می رساند.

بیشتر بخوانید  روباه ها وارد مرکز شهر شدند! / ماجرای روباه های سرگردان در تهران چیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *