مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد؟!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد؟ !!

در حالی که یک وکیل محمد ننگوی خبرگزاری تسنیم در گفت وگوی صبح امروز خود مدعی شد که محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به قصاص محکوم شده است.

شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران را به قصاص قتل متیرا همسر دومش محکوم کرد.

این خبرگزاری در گزارش خود نوشت:

محمد شهریاری در هفتمین تیرماه امسال از قتل «میتر استاد» همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در یک ساختمان مسکونی در منطقه سعادت آباد تهران خبر داد.

تحقیقات مراجع قضایی و انتظامی برای شناسایی قاتل ادامه داشت تا اینکه عصر همان روز (17 خرداد) نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد.

سرانجام در القاسمیر؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران کیفرخواست پرونده نجفی را به اتهام قتل عمد، حمل و نگهداری اسلحه غیرمجاز و جراحات بدنی عمدی منجر به جراحات (غیر فوتی) به درخواست اولیای دم برای قصاص صادر کرد.

با صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و به شعبه نهم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی کشکولی ارسال شد.

محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد؟!

وکلای نجفی به بررسی پرونده وی پرداختند و در پایان قاضی کشکولی پس از رفع نواقص و ایرادات وکلای نجفی اولین جلسه دادگاه را ساعت 9 صبح روز شنبه 22 تیرماه برگزار کرد.

دادگاه رسیدگی به پرونده نجفی سه جلسه به طول انجامید و در نهایت دادگاه قتل میترا استاد توسط شهردار سابق تهران را عمدی دانست و وی را به قصاص محکوم کرد.

گفتنی است خبرگزاری تسنیم دقایقی پس از انتشار خبر خود را حذف کرد.

بیشتر بخوانید  جشن تولد ویژه همسر یک موزیسین معروف!

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران + همسر و زندگی خصوصی

حضور فرزند میتار استاد در سومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *