مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور 6 تیر 1401 / کدام جاده ها یک طرفه است؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در جاده های کشور در ایام عید سعید فطر و روزهای بعد پرداخت.

سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت های تردد در روزهای آینده گفت: با توجه به محدودیت های ترافیکی که از امروز 5 تیر لغایت سه شنبه 7 تیرماه روز یکشنبه 5 تیرماه اعمال می شود، از ساعت 12 تردد موتورسیکلت ها محدود خواهد بود. بعد از ظهر تا ساعت 6 صبح 7 تیر از محور کرج، هالوس، هراز، فیروسکو و تهران – سمنان – مشهد ممنوع و بالعکس.

وی ادامه داد: البته تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های لازم در جریان ترافیکی مجاز بلامانع است.

رئیس مرکز کنترل و اطلاعات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور همچنین درباره محدودیت تردد خودروهای سواری در محور چالوس اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در یک مسیر از کرادز و بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزان انجام می شود. . آباد از ساعت 16:00 الی 24:00.

وی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 تیرماه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اطلاع از سوی نیروی انتظامی پلیس راه محلی، در همان روز از ساعت 16 الی 24 از ساعت 16 الی 24 تردد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران برای انواع وسایل نقلیه یک طرفه خواهد بود.

شیرانی درباره محدودیت تردد خودروها در مسیر خراز نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در روز دوشنبه 6 تیرماه از ساعت 14 الی 24 از رودان به سمت آمل ممنوع است و بر اساس اطلاعیه ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) یک طرفه خواهد بود. البته در صورت افزایش حجم تردد و عدم تحمل سطح جاده، برای رفع بار ترافیکی در محورهای چالوس و هراز از جنوب به شمال و بالعکس محدودیت های عرضی اعمال می شود.

بیشتر بخوانید  صادرات ۷هزار و ۷۳ میلیارد تومانی ذوب آهن اصفهان

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از مسیر کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است. همچنین تردد کلیه تریلرها از مسیر هراز همچنان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روز یکشنبه 5 تیرماه ممنوع است. همچنین. از ساعت 6 صبح الی 24 دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 تیرماه. خروج از محور خراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی‌های حمل سوخت و مواد فاسدشدنی در محور 26 شمالی تهران – فیروسکو – کیم شهر در روز یکشنبه ممنوع است. همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 8 الی 24 روز دوشنبه 6 تیرماه از شمال به جنوب در محور تهران – فیروزکوه – کیم شهر ممنوع است.

شیرانی در پایان تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی روز یکشنبه 5 تیرماه از ساعت 12 الی 24 در مسیر آستارا – اردبیل ممنوع است. در هر دو جهت و در محور قدیم رشت-کازوین در دو جهت است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حمل سوخت و مواد فاسدشدنی از روز دوشنبه 6 تیرماه از ساعت 8 الی 12 در مسیر آستارا – اردبیل در دو مسیر و قدیم ممنوع است. . محور رشت – قزوین.

به گفته وی، اجرای محدودیت های اعلام شده منوط به افزایش حجم تردد در مسیرها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیکی، حتی با هماهنگی اجرای محدودیت ها، این امر در نظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید  دو مرحله‌ای شدن کنکور از سال ۱۴۰۲ قطعی است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *