مجله صهیونیستی اذعان می کند: پروژه عادی سازی روابط با “نه” ورزشکاران مسلمان ورشکست می شود


به گزارش فارس ، انتشار رژیم “صهیونیستی” یدیعوت آحارونوت “در گزارشی شکست تلخ رژیم اشغالگر در پروژه عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان و عربی را تأیید می کند.

نسخه معتبر عبری اذعان داشت که پروژه عادی سازی روابط با عقب نشینی پی در پی ورزشکاران مسلمان و عرب ، به ویژه در المپیک ، به بن بست رسیده و برخی از هزینه های بالای این پروژه بی فایده است.

در اولین روز بازی های المپیک ، فاطی نورین جودوکا الجزایری استعفای خود را اعلام کرد زیرا در ورزش قدس با یک ورزشکار از رژیم اشغالگر روبرو نبود و این اقدام این ورزشکار مسلمان بازتاب گسترده ای در جهان داشت.

پس از این استعفا ، محمد عبدالرسول جودوکا سودانی اقدام مشابهی در حمایت از مقاومت فلسطین در برابر نورین انجام داد و حاضر به مقابله با این ورزشکار صهیونیستی نشد.

دو لغو متوالی بازی های المپیک ، مجله معتبر را مجبور به استفاده از اصطلاح “عدم موفقیت پروژه در عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان و عربی” کرد.

این تصدیق تلخ نشریه صهیونیستی نشان دهنده پروژه عظیم چند صد میلیون دلاری رژیم اشغالگر با کمک عربستان است. بحرین و امارات با گفتن “نه” به ورزشکاران مسلمان که با صهیونیست ها روبرو هستند ، نتوانست روابط را عادی کند.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  اگر از خوردن سالادهای تکراری خسته شدی، بیا اینجا | طرز تهیه سالاد عدس خوشمزه مخصوص لاغری بی دردسر! + ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید