مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مجازات مسافران نوروزی واکسینه نشده!!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دلگرم به نقل از ایسنا: ACE سازمان اورژانس کشور از آماده باش 24 هزار نفری در طرح نوروزی 1401 خبر داد.

به گزارش ایسنا، جعفر مجادفر در رزمایش طرح ترافیک پلیس و دستگاه های امدادی و خدماتی نوروزی 1401 که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان معاونت بهداشتی و درمانی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان امین. طرح نوروزی با تمرکز فوری کار خواهد کرد و هدف ما ارائه خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان است.

وی با بیان اینکه اورژانس در سه حوزه فعالیت می کند، گفت: یک حوزه فوریت های پزشکی، حوزه دوم درمان و حوزه سوم سلامت در خدمات است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تاکید بر اینکه مردم فکر نکنند که ویروس کرونا تمام شده است، تصریح کرد: قطعا می توان در نوروز با تزریق دو نوبت واکسن کرونا رفت و آمد کرد وگرنه در خودروهایی که صاحبان آن تزریق نکرده اند. دو دوز واکسن ها پلیس آنها را مجازات خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز آماده تزریق دوز دوم و سوم واکسن کرونا به شهروندان هستند، گفت: بیش از 350 مرکز در سراسر کشور آماده تزریق واکسن به متقاضیان هستند و توصیه می کنم تزریق واکسن را جدی بگیرید. . .

میادفر با بیان اینکه برای طرح نوروزی امسال 24 هزار نفر در بیش از 3 هزار پایگاه زمینی، 50 پایگاه هوایی و 413 کمپ نوروزی مستقر هستند، گفت: همچنین 640 بیمارستان دانشگاهی و 400 بیمارستان متعلق به سایر سازمان ها نیز در این طرح مشارکت دارند. همچنین تمامی بخش های مراقبت های ویژه و کلینیک ها در این طرح حضور دارند و امیدواریم انشاالله این تعطیلات را با کمترین تصادفات رانندگی پشت سر بگذاریم و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شهروندان خدمات رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید  جزئیات اولین پرواز با دو نفره زن در ایران + فیلم

وی در خصوص نگرانی‌های کرونا نیز گفت: دو محفل بزرگ داریم که یکی در قم و به مناسبت نیمه شعبان است و بقیه در سال نو عمدتاً در شهرها و اماکن مذهبی برگزار می‌شود. در این فضا شهروندان عزیز باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا کمترین میزان ابتلا به کرونا را داشته باشند.

هلال احمر برای طرح نوروزی آمادگی کامل دارد

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز گفت: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف خود که یکی از آنها کاهش آلام و ارائه خدمات بشردوستانه است، فعالیت خواهد کرد. در ایام نوروز سه سازمان بشردوستانه و امداد و نجات، داوطلبان و جوانان را در حالت آماده باش خواهیم داشت و با تمام توان و ظرفیت برای خدمت به مردم اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین از مردم خواست در سفرهای نوروزی و همچنین ایام نوروز مراقب تصادفات جاده ای باشند و دستورالعمل ها را رعایت کنند تا به کرونا مبتلا نشوند.

انتهای پیام


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *